Noen som har montert justerbart på B7?

Anbefalte innlegg

Har montert nytt h&r senkesett på bilen til dama (A4 07' 3,0tdi) og stort sett justert det til topps foran og bak, men den ligger veldig lavt. Bak ligger den under dekkanten og veldig nærme innerskjermen. Ifølge papiret skal dette senke fra 30-70mm så dette kan jeg ikke skjønne x) Når det sto i bunnen bak så lå jo dekket langt oppi hjulbuen? Noen som har montert samme senkesett og fått samme resultat? Kan ikke se at det er noen annen måte å montere det på en jeg har heller ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte HR Monotube på gamle B7en min. Ligger ett bilde her: http://forum.vacn.no/showthread.php?215271-Nybil-handlet-SOLGT!!-A4-B7-2-0-TFSI-Quattro-SBT-Tuning&p=2442333&viewfull=1#post2442333

På det bildet er den vel mer eller mindre skrudd helt opp. Kanskje 1 cm igjen bak, litt mer fremme. Ble veldig mye lavere enn med originalt S-Line understell selv om den var helt oppe ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme erfaring på min passat , meget lavt. Står på det høyeste av godkjent høyde. Og det er lavt til å være bruksbil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er i høyeste bak og ikke langt ifra høyeste foran :P 19" hjul med 235/35-19

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Ville tro den skulle blitt litt høyere enn det ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.