#1 Skrevet April 16, 2015 Da ble jeg nødt til å skaffe race/sportskatalysator til Seat'en pga. feil på EU-godkjenning. Det samme må jeg gjøre med Audi'en. Hva gjør folk her? Sveiser inn en 100/200cell cat ? Funker Biltema sin? Link til Seat-tråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?275154-Sportskatalysator-til-Seat-Leon-20VT4&p=2972247#post2972247 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2015 Feil på co eller at det faktisk mangler katalysator? Har du fått feil på co blander du bare inn noen liter E85 så går den rett gjennom Ang mengde E85 må noen andre svare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2015 Co var ok, 0.03 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2015 Ingen tips her asså? Satser på å få noen til å sveise inn katalysator(er) fra Biltema. Unødvendig av dem å pirke på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2015 Så lenge co var ok forstår eg ikke hva de stresser etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2015 Enig, å ødelegge den fine eksosen med en sak som i tillegg er en restriksjon er lang i fra optimalt, for meg. Pleier bare folk å bruke verksteder som er litt snillere eller bytter dem om til original eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2015 Hva står i papirene står det at det mangler cat kan det bli vanskelig å bruke andre nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...