#1 Skrevet April 16, 2015 (endret) Hei! Jeg velger og selge mine Bolero felger, pga jeg vil ha noe større en 17''. Jeg elsker bolero felgene i seg selv, utrolig lekre på c4, men hakket for smått for meg. Ifølge forrige eier så har felgene ligget i eske, ubrukt fram til 2013, så det finnes ingen skrammer på de. Eneste er at 2 av dekkene er slitt på inndersiden, så de har sett sine bedre dager. Alle felgene ser like ut, uten skader, så la bare ut bilde av en. Ny pris, 4000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2015 Up and shine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2015 Ingen som vil ha? ny pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2015 Dekkdim som står på nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2015 dette er drømme felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2015 Jeg kan gi deg 4 lapper jeg. Forbehold om 225/45 dekk, hvor to er slitt på innerkant, to er greie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2015 Jeg kan gi deg 4 lapper jeg. Forbehold om 225/45 dekk, hvor to er slitt på innerkant, to er greie. Glemte å skrive dekkdim. Sjekka nå og det er 235/45. Dette er billig for strøkne bolero felger i mine øyne. Vil legge til at de må hentes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2015 Da er disse solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...