Anbefalte innlegg

Selger nå vinterbilen til fordel for å prioritere sommerbilen.

 

Komplett S2 registrert som en 90.

EU-godkjent fram til Nov-16.

 

Les FINN-annonsa og ta kontakt om du har spm. eller er intr.

Blir lite tid på forumet om dagen, så sms eller ring; 99589795 så tar vi det fra der.

 

38000,-

Saklige bud fra medlemmer blir vurdert! :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=57955092

 

Jonas

 

IMG_0976.jpg

IMG_0978.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen spesiell grunn til at denne skifter eiere hele tiden? Er vel på 5. eller 6 eier siden ifjor nå. Har kjørt denne og virka veldig tight og fin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg er fornøyd med bilen jeg, perfekt vinterbil! Har hatt den siden Okt. Selger for å få noe kapital til andre biler! :)

Den er jo heller ikke kasta sammen og ombygd i hoi og hast som mange andre, så æ iallfall bra potensiale! :)

Er det ikke interesse for den så bli den beholdt og brukt som vinterbil! ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står her fortsatt! Førstemann med 35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner ikke noe av dette, er en 88 mod audi 90 med 91 mod audi s2 chassi med tilbehør? Hva er det da som er 88 mod på bilen? er det en s2 med modifisert chassi nr, og man vil bli avskiltet og i verste fall anmeld om man blir stoppet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner ikke noe av dette, er en 88 mod audi 90 med 91 mod audi s2 chassi med tilbehør? Hva er det da som er 88 mod på bilen? er det en s2 med modifisert chassi nr, og man vil bli avskiltet og i verste fall anmeld om man blir stoppet??

 

X2! Lurte på det samme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger vel litt i korta hva som er gjort med denne da den ble importert for x-antall år sia.

Det eneste som er en 88mod Audi 90 på denne er vel egentlig vognkortet.

Jeg og tidligere eiere har jo kjørt uten å tenke på det "problemet", og heller aldri blitt pålagt noe teknisk, hva som evt. skjer da kan ikke jeg påstå at jeg vet!

Men her er det iallfall mye morro for 35k, og en ulovlig ombygd og ihjelskrudd 90quattro er det ikke. :)

 

 

 

 

X2! Lurte på det samme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det chassi nr og fra s2 eller fra audi 90?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.