#1 Skrevet April 17, 2015 Hei alle sammen :) eg har akk byttet alle 4 pumpedysene på min 2.0 tdi passat . men etter dette bytte så starter ikke bilen ?? er det noen som har noen gode tips? takk på forhand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2015 Har du sjekka at det er diesel frem til alle dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2015 Det tar lang tid med bare å kjøre motor på starteren før bilen starter. Man kan kjøre el pumpen i tanken manuelt med vag com har jeg hørt. Min startet rett før batteriet var flatt. Men jeg hadde av tamdempumpen og ikke dysene☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2015 (endret) Har du sjekka at det er diesel frem til alle dysene? har ikke sjekket dette enda . det som er blitt utført er : 1. byttet alle 4 dyser 2. justert alle dyser 180 grader fra bunn ? (vi monterte klokke på hver dyse og justerte stille skruen heilt inn når dysa var heilt sammen klemt, så justerte vi stilleskruen 180 grader tilbake . er dette rikitig? 3 ledningsnettet er blitt byttet . 4. forsøk på start men kjinnet batteriet tomt uten noe tegn til liv. hvordan er letteste måten og få dieselen frem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2015 veit du hvilken block i vagcom du kjører denne manuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2015 bremsrens i innsuget og den starter....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2015 bremsrens i innsuget og den starter....... er dette ufarlig for motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2015 https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=WPkwVd3bIIbCywPQlIBA&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dc60kY2zqOgI&ved=0CB4QtwIwAA&usg=AFQjCNEuQ-fq3GetQ7uA6BbK28aiQe2Z7w Er ikke samme bil men noe slik bør det være på din også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...