#1 Skrevet April 17, 2015 (endret) Har et komplett 20 års jubileum interiør fra golf mk3 5-dørs som jeg vil selge. Interiøret er strøkent og bærer ikke preg av å være 20 år gammelt. Interiøret ble satt i 1996 modellene til golf da golf feiret 20 år og det ble ikke laget mer enn 1000 eksemplarer av 20 års jubileum bilene. Selges med ratt med rød søm og airbag, golfball girkule med inngravert gti og rød søm på belgen, håndbrekk med rød knapp og rød søm, instrument panel med røde visere og sølv bakgrunn (gått 220000 ca) Må helst hentes. Men kan være behjelpelig til frakt mellom bergen og stavanger. Kan også være med på å frakte fra strekningen Haugesund-Drammen-Rudskogen mellom 26-28 august ønsker å selge for 5000kr/ til høystbydende Tilstand: Brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2015 Ingen som kunne tenkt seg et råtøfft interiør til golfen eller ventoen sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2015 opp og hopp! kan selges billigere ved hurtig handel. Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2015 fortsatt til salgs! Ingen som trenger tøfft å sjeldent interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2015 Flott interiør, men uaktuelt for meg siden jeg har TDI Men jeg er på let etter; frontleppa, sideblink (firkantet) til skjermer, breddere til 4-dørs, og blinker til frontfanger. Har du disse delene ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2015 Har ingen av de delene desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2015 Opp og hopp! Setebeltene er solgt å dørtrekkene har jeg kasta, så er kun stoler, speedometer, girkule, ratt, handbrekk og gti merker igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2016 Prøver igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2017 Prøver igjen jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...