#1 Skrevet April 17, 2015 (endret) Hei. Selger felgene mine da de ikke passet bilen min som jeg ønsket. Felgene og dekk er helt nytt, kun kjørt 20mil. Felg str 8.5x18 ET45 Dekk str 225/40x18 - Bridgestone Potenza Sentrering på 57,1. Selges for 8000,- Må hentes eller att vi evnt. møtes på veien. ] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2015 Hei! Hvor holder du til? Hva var nypris på settet? Hvilke dekk? Vet du om det passer på 07 Passat 4M? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2015 Hei! Hvor holder du til? Hva var nypris på settet? Hvilke dekk? Vet du om det passer på 07 Passat 4M? Telemark, Notodden. Bridgestone Potenza. Dekk hadde jeg fra nybil kjøpet. Men kjøpt hver for seg ferdig lagt om, ca 10000,- Passer perfekt på din bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2015 Telefonnummer du kan nås på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2015 Telefonnummer du kan nås på? Desverre solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2015 Desverre solgt! Da stenger du tråden din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2015 Da stenger du tråden din. Oi, slapp av. Ble solgt igår og har ikke rekt å vært på pc'en. Får ikke stengt den via tapatalk. Pass på deg sjøl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...