#1 Skrevet April 18, 2015 Vurderer å selge et prosjekt som jeg aldri fikk tid til. Bilen er plukket ned for lakkering og den er nedslipt. Bilen er komplett med unntak av dynamo og bryter på radiator. Følger med en del ekstra deler. Av utstyr så har bilen takluke og skinninteriør. Stått lagret tørt de siste 13 årene. Går sikkert an å lage bil av det igjen, men det krever en del jobb. Aner ikke hva den kan være verdt, men bud rundt 10.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2015 Send meg bilder og info! Fredrik.bakkegaard@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2015 Hei. Hvordan tilstanden på interiør/taktrekk? Er det original luke? i så fall hvordan er denne for rust? Mvh Nils Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2015 Interiøret er i ok stand. Inge store rifter eller skader. Taktrekk er i god stand. A/B/C stolpe trekkene er ikke i god stand. Takluka er orginal. Jeg har 2 takluker, en med rust og en uten rust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2016 Påskebump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...