#1 Skrevet April 19, 2015 Hei, Ønsker å bytte ut de kjipe 18" sommerfelgene jeg nå har på bilen med noen 19"ere. Ønsker ikke noe større siden jeg bor i Oslo å kjører mye på til dels elendig vei. Har dere forslag til felger som kler denne bilen godt? Gjerne med bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2015 Vil noen felger med følgene din passe på min bil? Felgene er 9x19 og ET 33. Orginalt er det vel Et 42 eller 38 som jeg også har lest enkelte plasser. Har prøvd å finne ut ved å følge guidene her på forumet men ble usikker på om dette går. Veldig fint med snarlig tilbakemelding da jeg må bestemme meg ganske fort om jeg skal ha disse felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2015 Har ikke prøvd, men lovlig er det ikke. Org. ET er 42 på din bil og da kan du ha +/- 7,5 i innpress.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2015 Stemmer. Greit å kjøre lovlig. Men du er sikker på at det er ET 42 og ikke 38? Det står 38 i vognkortet.. Men de fleste jeg har snakket med sier 42 som du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2015 42 som er oppgitt, men om det er det som står i vognkort så må man jo gå ut fra det. Mulig det står annet innpress om bilen ble levert fra fabrikk med noe annet enn standardfelgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2015 9x19 et33 burde passe perfekt ! kjørt i hele vinter med 9x20 et35 på min A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...