#1 Skrevet April 19, 2015 (endret) Det stagget mellom elektrisk motor og "swirl flaps" er defekt.. Hopper av! Veldig kjent problem ! Anbefaler dere kun og bytte stag eller hele enheten? Enheten koster 6-7000 ny.. Eller bare stagget ?(repsett) Har noen foresten ett sånn repsett liggende ??? LØSNING: Kjøpt Repsett hos møller, monterte nytt stag mellom elektrisk motor og "spield" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2015 Prøv med repsettet du! Koster jo bare 2-300 kroner. På den ene siden på dama sin så bytta jeg uten å demontere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2015 Dette er på den sia der jeg slipper å demontere !!! Hvordan tar man ut akslingen med kula på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2015 Sitter en liten låsesplint som trekkes ut bare. Hvis du kjøper repsettet så ser du på delene hva du skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2015 Will do! Litt lyst til å kjøpe hele greia nytt sålenge det er nytt på andre sia også men... Dyrt ve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2015 husk å sjekk den nedre kula. hvis den har mye opp og ned slakk bør du bytte hele greia. Sist jeg jorde dette så var det 7mm slakk i hele staget igjennom manifoilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2015 Dette er jo et tips om det er slark i spjeldakslingen: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=121274952024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2015 (endret) Kan jo eventuelt værre slark som gjør at den hopper av.. men det kjentes ikke ut som det var noe slark der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2015 Ble veldig overasket da jeg ringte Møller Gjøvik i dag tidelig.. dem hadde begynt å kjøpe inn "repsett" istede for å selge Komplett innsug til 7500.. Kjøpte stag til 214,- monterte på 10 min.. tip top !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2015 Ett dumt spm på tampen hær, hvordan merker du at staget er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2016 Du får motor lampe.. Og feilkoder som og feilmelding .. Innsug flaps defekt i vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2016 Man kan også "chippe" bort swirl flaps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...