#1 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har kjøpt bremseskiver hos Autotuning i Råde til bruk i mine Big Reds eller oppgraderte bremser. Har bilen hos Audi Sentrum og de ringte meg og sa at skivene ikke passet til kalipperne, de var for store. Jeg snakket med Autotuning som sa at de hadde to typer i samme dimensjon 322X32MM En til skrudd nav og en til fast nav. Jeg visste ikke noe om dette da jeg bestilte og fikk skiver til skrudd nav og RS2 har fast nav. Fikk heldigvis bytte skiver til riktig typer. Alle ros og heder til både Autotuning og Audi Sentrum for meget rask og god service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har kjøpt bremseskiver hos Autotuning i Råde til bruk i mine Big Reds eller oppgraderte bremser. Har bilen hos Audi Sentrum og de ringte meg og sa at skivene ikke passet til kalipperne, de var for store. Jeg snakket med Autotuning som sa at de hadde to typer i samme dimensjon 322X32MMEn til skrudd nav og en til fast nav. Jeg visste ikke noe om dette da jeg bestilte og fikk skiver til skrudd nav og RS2 har fast nav. Fikk heldigvis bytte skiver til riktig typer. Alle ros og heder til både Autotuning og Audi Sentrum for meget rask og god service. Hei litt utenom tema,men hva slags skiver og til hva slags pris-litt O.T,men men. Har samme selv som skal monteres. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2005 Hei litt utenom tema,men hva slags skiver og til hva slags pris-litt O.T,men men. Har samme selv som skal monteres. Robert De skivene jeg har kjøpt og fått feil er til Porsche 993 Turbo. (skrudde nav), skal egentlig har til eldre Porsche Modeller(fast nav). Skivene koster ca 2100 pr stk hos Autotuning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...