#1 Skrevet April 20, 2015 (endret) http://www.performancebyie.com/ie-submerged-dual-044-billet-surge-tank Noe interesse for en slik lite brukt surgetank inkl doble 044 (ekte)? Går for et annet oppsett på min bil så har denne til overs. Kan selges med ekstra 044 pumpe til mating f.eks. Dette er grommeste versjonen med "corrosive fuel upgrade" og "IE dual pump manifold". Bud rundt 4000 vurderes. Noe ekstra hvis det skal følge med ekstra pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2015 Byr 3500,- inkl frakt jeg da Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2015 Byr 3500,- inkl frakt jeg da Mvh Leif Det er notert Uten ekstra 044 du tenker på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2015 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2015 Da ble den solgt for prisforlangende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...