Hva er det beste coiloverne av AP og Supersport?

Anbefalte innlegg

tenkte å handle nye coilovers, så lurte jeg bare på hvilke erfaringer folk har med både AP coilovers, og Supersport black evolution?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å handle nye coilovers, så lurte jeg bare på hvilke erfaringer folk har med både AP coilovers, og Supersport black evolution?

Er akkurat samme settet - forskjellen er fargen på fjærene. Røde på Supersport og blå på AP.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette stive coilovers? Eller er dette myke? Har foreløpig ta technix coilovers, å synes dette er litt for mykt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt litt med Supersport black evolution på min mk2 og jeg synes det er ganske stivt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har supersport på b5 en og i normal lav kjørehøyde så er det veldig fint å kjøre med, omtrent som orginale sportsunderstell;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for svar. må vurdere med ett slikt sett da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt Supersport BE på 2stk 3bg'er, og er veldig godt fornøgd med de. Akkurat passe stivt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.