#1 Skrevet April 20, 2015 tenkte å handle nye coilovers, så lurte jeg bare på hvilke erfaringer folk har med både AP coilovers, og Supersport black evolution? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2015 tenkte å handle nye coilovers, så lurte jeg bare på hvilke erfaringer folk har med både AP coilovers, og Supersport black evolution? Er akkurat samme settet - forskjellen er fargen på fjærene. Røde på Supersport og blå på AP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2015 Er dette stive coilovers? Eller er dette myke? Har foreløpig ta technix coilovers, å synes dette er litt for mykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2015 Jeg har kjørt litt med Supersport black evolution på min mk2 og jeg synes det er ganske stivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2015 Har supersport på b5 en og i normal lav kjørehøyde så er det veldig fint å kjøre med, omtrent som orginale sportsunderstell;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2015 ok, takker for svar. må vurdere med ett slikt sett da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2015 Har hatt Supersport BE på 2stk 3bg'er, og er veldig godt fornøgd med de. Akkurat passe stivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...