Anbefalte innlegg

Selger nå min morsomme Golf 4 2.8 VR6.

 

Bilen har oppgraderte motorfester fra 034-Motorsport, Orginalt R32 understell. Det følger med flere R32 deler som travers og komplette nav.

Milltek cat-back eksos i rustfritt stål er montert. Mye grovere lyd enn originalt eksosanlegg.

Det er ettermontert et pent Recaro interiør uten slittasje og nye vinter/sommerdekk medfølger. Bilen er EU godkjent til August i år.

 

For bilder se tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?269346-Min-Golf-IV-VR6-4-motion-Bruksbil-Banebil

 

Bilen er i daglig bruk og har gått ca 197.000km. Olje og filter ble byttet på 191.000km.

 

Kontakt meg på PM, eirwave@gmail.com eller tlf 91658177

 

Prisantydning 50.000kr. Mye morro for pengene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges fordi du trenger større bil da?

 

F.eks A4 med sekser og quattro...: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbytte ikke aktuelt dessverre. Blir nok nybilkjøp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei denne er i daglig bruk. kan gjerne ha denne en vinter til :) men send meg en pm hvis du er interessert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva yter denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant. Kan jeg friste med en BMW 120d (224hk) 2012 modell som 'innbytte' eller kun helt ny bil som er aktuelt?

 

Dårlig bilde, men kort illustrert:

 

uploadfromtaptalk1437553879588.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var fristende den, men blir nok litt for dyr tenker jeg pluss at vi tenker å kjøpe en el-bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er fortsatt til salgs? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Den er holdt av til en her på forumet som vil ha den. Gir beskjed hvis noe skulle endre seg der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.