#1 Skrevet April 21, 2015 (endret) Selger nå min morsomme Golf 4 2.8 VR6. Bilen har oppgraderte motorfester fra 034-Motorsport, Orginalt R32 understell. Det følger med flere R32 deler som travers og komplette nav. Milltek cat-back eksos i rustfritt stål er montert. Mye grovere lyd enn originalt eksosanlegg. Det er ettermontert et pent Recaro interiør uten slittasje og nye vinter/sommerdekk medfølger. Bilen er EU godkjent til August i år. For bilder se tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?269346-Min-Golf-IV-VR6-4-motion-Bruksbil-Banebil Bilen er i daglig bruk og har gått ca 197.000km. Olje og filter ble byttet på 191.000km. Kontakt meg på PM, eirwave@gmail.com eller tlf 91658177 Prisantydning 50.000kr. Mye morro for pengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2015 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2015 Selges fordi du trenger større bil da? F.eks A4 med sekser og quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2015 Innbytte ikke aktuelt dessverre. Blir nok nybilkjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2015 Solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2015 Nei denne er i daglig bruk. kan gjerne ha denne en vinter til men send meg en pm hvis du er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2015 Hva yter denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2015 204hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2015 Interessant. Kan jeg friste med en BMW 120d (224hk) 2012 modell som 'innbytte' eller kun helt ny bil som er aktuelt? Dårlig bilde, men kort illustrert: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2015 Var fristende den, men blir nok litt for dyr tenker jeg pluss at vi tenker å kjøpe en el-bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2015 Denne er fortsatt til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2015 Hei. Den er holdt av til en her på forumet som vil ha den. Gir beskjed hvis noe skulle endre seg der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 31, 2015 Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2015 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...