Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg får kjøpt slike??? gjerne med audi på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur innom et dekor firma.. IØI Dekor på Brevik ( v/Sparta Amfi ) fikser dette fort, greit og rimelig for deg tipper jeg! Flinke er de også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hvor mye det koster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! når det gjelder "streamere" så kan jeg forklare priser som vi opererer med, det varierer jo litt etter hva du skal ha på, men for eks vil en streamer, la oss si med sort bunn og med audi logo koste noe slikt som dette; 400,- + mva, da uten montering, med montering ligger dem på ca 650,- + mva. jeg vet selv at vi priser disse jobbene "opp i skyene" fordi ting tar tid, selv om det er en liten jobb, og det blir alltid mer styr enn forventet.

 

lykke til hos din lokale skilt & dekor bedrift.

 

ps, vil også informere om at dette er fullt i ulovlig i det trangsynte norge, og vil resultere i noen av disse tingene; bot, du blir bedt om å fjerne den på stedet, eller du blir bedt om å vise den hos bilsakkjyndige innen en viss tidsperiode uten steamer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en helt enkel streamer uten skrift betalte jeg 250,- med montering på min gamle 80.. Det var da en veldig god "vennepris", men kan tenke meg at de ligger på rundt 500 lappen med montering og skrift, de er iallefall veldig hyggelige på pris, og ellers også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 100,- for streamer (enkel farge) her jeg bor, dette er vanlig pris hos det firmaet, uten montering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 100,- m/montering for en helt vanlig svart streamer.... dette var ordinær pris.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ser vi er dyre på dette ja, men men, er ingen som har klagd til nå på prisen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en streamer på mandagen nå med svart bunn og skrift, det kostet meg 250,- hos Bilreklame i trondheim.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte min i ændal for en 100lapp hos reklamepartner, er jo enkelt å smelle den på selv, vann med zalo i og en skarp kniv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.