#1 Skrevet April 22, 2015 Har en golf 4 stasjonsvogn og trenger desperat litt hjelp. I vinter sluttet ene bakdører å fungere, vil ikke åpne seg fra hverken innsiden eller utsiden, de nanometer døren åpnes fra innsiden men ikke utsiden. I dag går jeg på butikken og når jeg kommer tilbake vil ikke førerdøren åpne seg. Låsepinnen går opp og ned når jeg trykker på nøkkelen og knappene inni men får ikke åpnet den fra innsiden eller utsiden. Problemet i første omgang er hvordan jeg får åpnet døren slik at jeg får gjort noe med dette? Råd eller tips eller i beste løsning, en som kan hjelpe meg? Haster litt med førerdøren, de andre kan vente😉 beklager om det allerede ligger inne på forumet, men er litt desperat og har bare mobilen å vere på nett med😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2015 Vet ikke hvordan den ser ut, men åpner du passasjerdøren og tar av trekket, får du i hvertfall sett hvor du evt. må nedi med noe for å fiske den opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2015 Det samme skjedde på Golf 4en min også. Det er fullt mulig å få av dørtrekket uten å ødelegge altfor mye, det eneste jeg knakk var festepunktet som ligger helt oppe og framme på dørtrekket. (det som er skrudd inn i diskanten) Ligger noen bilder her: http://forum.vacn.no/showthread.php?261926-VW-Golf-mk4-1-6-98/page4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...