#1 Skrevet April 22, 2015 Hallo. Har en Passat stv (5 dørs) 2007 mod, trenger hjelp med keyless entry. Den virker ikke lenger. Når jeg tar i dørene så låser ikke bilen seg opp, eller igjen. Må trykke unlock/lock på nøkkelen. Bakluka går opp bare jeg tar i den. Har lest ut følgende feilkode: 00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 254 Reset counter: 127 Mileage: 139262 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.18 Time: 16:57:16 Er det noen som har hatt lignende problem? Løsning? Mvh Eskil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2015 Her står det ihvertfall et par mulige problemer, så kan jo begynne å sjekke om du har noen brudd i ledninger. Og et kjapt søk på Google ledet meg til denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2015 Takk :-) Har lest litt på denne siden selv, men vet ikke helt hvor anntennene sitter. Ser det skal være noen ved bakre støtfanger, men regner med at disse virker iogmed at bakluka åpner seg. Og syns det er rart at det ikke er flere feilkoder, siden jeg ikke får åpnet noen av de 4 døren. Har bare en feilkode på førersiden. Har byttet batteri i begge nøkklene. Skal for sikkerhets skyld lade bilbatteriet i morgen. Takk for svar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2015 Sensoren i førerdøra som har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2015 Sensoren i førerdøra som har tatt kvelden. Støtter denne. Hadde samme problem på min og da bytta de sensorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...