#1 Skrevet Juni 9, 2005 Som topic sier, hvilke felger er dette, evnt hvem forhandler de? Andre forslag til felger som kan passe på S4`n? Er keen på litt størrelse på hjula, 19" eller 20", eller brede 18"s kantfelger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Det er 20" RH NAJ, Eiker selger de bl.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Eller http://www.nordiskfelgimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Ok, takker.. syns det var noe kjent, men klarte ikke å plassere de.. Skulle vel sitte godt på C4`n disse? edit : hadde kun et lite og dårlig bilde av S4`n her på jobben, men noe sånt som dette... Syns de passet relativt bra til linjene på bilen jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2005 Står noen brukte 20" til salgs her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2005 Takker Tord! Mail og bud er sendt.... 15.000 var ikke akkurat halv pris så opplyste om det samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2005 Sinnsykt tøffe felgar Trur C4'n kan bli veldig tøffe med slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg håper på det ja Er ikke mange 20" felger jeg syns passer C4 karosseriet, men disse tror jeg jaggu vil gjøre seg.. Får vente på svar nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2005 20" felger på C4 kan jo bli tøft det. Men personlig hadde jeg nok valgt noen andre felger Mye tøft som ble levert til Porsche blant annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2005 Joda, kan vel være enig i det, så om du har bilder av noen fete felger i 20" så kom med de! Mer enn åpen for forslag jeg... Men P.Turbo i 18" er ikke interessant ... 19" kan også gå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 15, 2005 skal du kjøpe rh felger anbefaler jeg dekk sjekk askim. fikk 19" med kumho dekk for 16k, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 15, 2005 Takker for tipset Øyvind! Ikke umulig jeg forhører meg der da.. Nye hjul vil jeg iallefall ha, og nå mer enn noen gang. Var innom Biltema en kjapp tur for å kjøpe lyspærer til coupeen og når jeg kom ut måtte jeg seriøst gni meg i øya "HVILKEN BIL ER MIN?!?!" Der stod nemlig en 99% identisk S4 sedan, samme farge, samme senk, SAMME felger.. Eneste som skilte den fra min var at min hadde nye S4 emblemet i grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 15, 2005 Så ett sett brukte slike 20" tilsalgs på http://www.zett.no for rundt en uke siden, prisen var vel 12000 med Nokian-dekk Off-topic: Du løp ikke bak i bilen (din bil), henta balltreet, fant frem eieren av andre bilen og overtalte han til å bli medlem da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...