#1 Skrevet April 24, 2015 Hei Har fått meg 19 tommere på min Audi A4. Men sliter med å finne rett dekktrykk. Sånn her ser det ut på tabellen på døra: Men dekkene jeg har er 225.40.19. Hvilket trykk bør jeg ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2015 2,4 foran og 2,3 bak ved normal last 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2015 Det er for 18 ikke 19.. Har hørt att man bør ha en god del mer. Sånn nesten rundt 3 bar. Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2015 Min erfaring er at det er best kjøreegenskaper og minst slitasje med det trykket som står som maks på dekksidene på såpass lav profil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2015 Kjører konsekvent 3 bar i alle dekk over 19" jeg. Dette for å skåne felgene litt også. Med så lite gummi rundt felgen skal det ikke store hullet til før du bulker felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...