#1 Skrevet April 26, 2015 hei er ny på forumet her. noen som vet hva som må byttes for å få på 6trins kasse? bolton eller må mellomaksel å diff byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2015 5 trinns kassa er 01e på s4 så 6 trinns bolter rett inn uten noe modifisering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2015 morro, mange hk er kassa god for uten å bytte drevssats? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2015 Kommer helt ann på bruken det. Brukes jo på biler med 8-900 hk uten problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2015 Hvis du har 5-trinns i dag så må mellomakslingen byttes fordi 6-trinnskassa er lengre. 01E 5 og 6 trinns tåler like mye, ikke at jeg har prøvd selv men. De tåler mye hvis du ikke tar rivstarter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2015 Jeg tror det er samme lengde^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2015 Lengde er HELT lik ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2015 Hvorfor bytter de som går over til 01E 6-trinns på S2 mellomaksling? De bruker jo samme girkasse. Er det forskjell på 01E og 01A da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2015 vis de tåler like mye er det like greit å bruke de jeg har eventuelt bytte drevsats:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2015 Forskjell på 01A og 01E som det blir sagt 5 og 6 01e er like lange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...