#1 Skrevet Juni 9, 2005 driv å vurdere ny bil nå..... hva tror dere om en slik en? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=777193 går ikke noe utrolig frakt men, men god å kjøre... var å prøve kjørte en på gjøvik her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Er Bare å handle det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 løp og kjøp dette vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 bydd kroppen 107,5 høvdinger.... men han vil ha 110.... så får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 si at du hentern med en gang så kan du gi han 108 000kr, ellers kan det være, da blir sikkert bilen din, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 si at du hentern med en gang så kan du gi han 108 000kr, ellers kan det være, da blir sikkert bilen din, lykke til hade et lite håp om å få reist i mårra, men rekk ikke å føre over penger fra dnb nor til nordea til i mårra....så, kan hente den neste helg.... bruker vel en helg på å kjøre hjem sånn ca.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2005 hade et lite håp om å få reist i mårra, men rekk ikke å føre over penger fra dnb nor til nordea til i mårra....så, kan hente den neste helg.... bruker vel en helg på å kjøre hjem sånn ca.... Tull,det tar ikke stort mer enn et døgn å kjøre sørover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2005 Tviler sterkt på at du finner en mer strøken 80 Comp. i Europa jeg... Christian fikk testrapporten i dag, og den var 100% Synes Christian har strukket seg langt ved å gå ned til 110 lapper. Just my 110 Dollars... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2005 hade et lite håp om å få reist i mårra, men rekk ikke å føre over penger fra dnb nor til nordea til i mårra....så, kan hente den neste helg.... bruker vel en helg på å kjøre hjem sånn ca.... I første gir ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2005 Synes Christian har strukket seg langt ved å gå ned til 110 lapper. Er det å strekke seg langt å gå ned 5 laken da ? I høy grad kjøpers marked om dagen også. Men for all del,bilen ser kjempeflott ut den.....men den går bare på fire sylindre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2005 Tviler sterkt på at du finner en mer strøken 80 Comp. i Europa jeg... Christian fikk testrapporten i dag, og den var 100% Synes Christian har strukket seg langt ved å gå ned til 110 lapper. Just my 110 Dollars... så bra ut den rapporten.... men når man ikke har mere penger så er det ikke noe mere å gjøre med det.... må få bilen hjem også, kan ikke kjøre bensintom å ikke ha penger til å fylle på vei hjem... masse annet tøft ute på markedet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2005 Stå på Morten. Ser meget bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2005 Stå på Morten. Ser meget bra ut. ja har lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 12, 2005 Tviler sterkt på at du finner en mer strøken 80 Comp. i Europa jeg... Christian fikk testrapporten i dag, og den var 100% Synes Christian har strukket seg langt ved å gå ned til 110 lapper. Just my 110 Dollars... Ja det er garantert den mest strøkne i HELE europa, jeg har sett på alle 2500 stk... Superkommentar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 12, 2005 Ja det er garantert den mest strøkne i HELE europa, jeg har sett på alle 2500 stk... Superkommentar... mener jeg bør gå for denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 12, 2005 mener jeg bør gå for denne? Her er mitt beste råd. har du lyst på den og har du penga, stikk og se pån, og er den bra både teknisk og i lakken osv, så er det bare og kjøpe den om det er en sånn bil du vil ha(meget pen bil synes jeg) Men for all del gi beng i hva alle andre synes, tross alt du som skal ha bilen. det virker som alle her inne diggern jo. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 12, 2005 Her er mitt beste råd. har du lyst på den og har du penga, stikk og se pån, og er den bra både teknisk og i lakken osv, så er det bare og kjøpe den om det er en sånn bil du vil ha(meget pen bil synes jeg) Men for all del gi beng i hva alle andre synes, tross alt du som skal ha bilen. det virker som alle her inne diggern jo. Lykke til ... er ikke helt 100% i lakken da men, men er jo tross alt 11år gammel.... en liten bulk i skjermutbyggeren bak på den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 12, 2005 Ja det er garantert den mest strøkne i HELE europa, jeg har sett på alle 2500 stk... Superkommentar... Hvor mange tror du er gått under 100 000? Sa en av de fineste i orginal stand i hvertfall... Har du et problem med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2005 Hvor mange tror du er gått under 100 000? Sa en av de fineste i orginal stand i hvertfall... Har du et problem med det? Hvor mange av de med kilometerstand under 100000km tror du Virkelig har gått så kort da?? Det er naivt å tro at kmstanden alltid stemmer på slike biler... Synes bare det er så bombastisk å uttale noe sånt, bilen er sikkert strøken den, og sikkert en av europas 2000 fineste sånne biler, kanskje også en av 500, men å konkludere med at det er en av europas mest strøkne, det blir bare for dumt... PS.. jeg har ingen problemer med det i det hele tatt, så ikke vær bekymret for det, jeg bare fikk lyst til å kommentere en håpløs påstand når jeg så den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2005 Hvor mange av de med kilometerstand under 100000km tror du Virkelig har gått så kort da?? Det er naivt å tro at kmstanden alltid stemmer på slike biler... Synes bare det er så bombastisk å uttale noe sånt, bilen er sikkert strøken den, og sikkert en av europas 2000 fineste sånne biler, kanskje også en av 500, men å konkludere med at det er en av europas mest strøkne, det blir bare for dumt... PS.. jeg har ingen problemer med det i det hele tatt, så ikke vær bekymret for det, jeg bare fikk lyst til å kommentere en håpløs påstand når jeg så den... Du sitter her og hentyder at kmstanden ikke stemmer på bilen? Kan ikke du finne en Competition som er gått mindre enn denne og er i bedre stand før du begynner å rakke ned på den? Jeg påstår fremdeles at dette er av de fineste orginale competition i Europa, hvis du mener noe annet så får du komme med fakta... alt annet blir bare dumt... Men får å justere meg litt ned, så er dette sannsynligvis den mest strøkne ORGINALE Competition her på berget. DET kan du vel ikke være uenig i... Men nok OT nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2005 for all del morten! få ræva i gir å kjøp nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2005 Er bare å få bygd 16v turbo med en eneste gang!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 13, 2005 hente bil til helga ja...... best at den er så strøken som han sier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 15, 2005 hente bil til helga ja...... best at den er så strøken som han sier! du kjøpte den ja? phett!!! skal gjør med golfen nå da? *lyst på 16v* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 15, 2005 du kjøpte den ja? phett!!! skal gjør med golfen nå da? *lyst på 16v* får vel se om jeg finn meg en girkasse snart da kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...