Mjøsa: kjøpe denna compentitionen?

Anbefalte innlegg

veldig bra kjøp detta, motoren holdt i nøyaktig 19mil..... : mad :: bh :: pisk :: slå :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt om katta i sekken ? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell, fortell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo være noen lover om noe slikt.... ta kontakt med forbrukerråd opplegg på mandag..... tror ikke det skulle være noe problem å få gjennom en sak som dette, etter 19mil så ryk motoren..... sikkert ikke "ekte" tilstandsrapport heller..... den bør vel ha avslørt noe som dette.... eller så er det noe som heter angrerettslov......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo være noen lover om noe slikt.... ta kontakt med forbrukerråd opplegg på mandag..... tror ikke det skulle være noe problem å få gjennom en sak som dette, etter 19mil så ryk motoren..... sikkert ikke "ekte" tilstandsrapport heller..... den bør vel ha avslørt noe som dette.... eller så er det noe som heter angrerettslov......

denne bilen kan da umulig ha gått 85000 som det står i annonsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd? hmm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regreim intervallet på disse bilene er vel 120 000km. og i tilstandsraporten skal de vell skjekke reima, mener da og huske det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn jeg leste i en annen tråd så trur jeg at du skal prøve og skite reima og starte opp igjend, før du konstanterer at motoren er helt vrak. still opp motoren på sine merker og skift reima, start så opp, går den som ei klokke da, er det nokk godt bra med motoren, men hvis den går som ei trøsk værk , er det nokk noen ventiler som har sagdt takk for seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.... Hva med å ta kontakt med selger først, at en reg.reim ryker kan skje når som helst med hvem som helst. Intervallene for reg.reimene på disse er 120 000 eller 5 år.

Dette er ting som ikke kan fanges opp av en tilstandsrapport uansett, istedet for å sitte her å male fanden på veggen...

Hvorfor ikke prøve å ordne opp på ordtlig vis istedet for å prøve å starte en konflikt? Jeg er helt sikker på at Christian vil bistå deg på best mulig måte...

Og er du sikker på at motoren har "røket", er mye rare påstander fra "forståsegpåere" her nå, hva med å KLAPPE igjen til fakta ligger på bordet.

Bilen må jo ha vært grei ellers siden du kjøpte den, dette er et teknisk problem som helt sikker lar seg løse...

EDIT: Reima har ikke røket, den har hoppet over... Stemmer dette så er det jo en mulighet for at motoren har berget... Men jeg skjønner frustrasjonen... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.... Hva med å ta kontakt med selger først, at en reg.reim ryker kan skje når som helst med hvem som helst. Intervallene for reg.reimene på disse er 120 000 eller 5 år.

Dette er ting som ikke kan fanges opp av en tilstandsrapport uansett, istedet for å sitte her å male fanden på veggen...

Hvorfor ikke prøve å ordne opp på ordtlig vis istedet for å prøve å starte en konflikt? Jeg er helt sikker på at Christian vil bistå deg på best mulig måte...

Og er du sikker på at motoren har "røket", er mye rare påstander fra "forståsegpåere" her nå, hva med å KLAPPE igjen til fakta ligger på bordet.

Bilen må jo ha vært grei ellers siden du kjøpte den, dette er et teknisk problem som helt sikker lar seg løse...

EDIT: Reima har ikke røket, den har hoppet over... Stemmer dette så er det jo en mulighet for at motoren har berget... Men jeg skjønner frustrasjonen... :(

Enig med deg. Å la frustrasjon komme ut på forum er vel ikke all verdens beste måte heller : rolleyes Ikke noe "mannen i gata" trenger å høre..

Snakk med selgeren så ordner ting seg. Har reima kun hoppet over så er sjansen stor for at motoren har overlevd. Har skjedd meg 2 ganger. 16V og 8V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

reima har ikke røket nei.... men har skrelt av noen av taggene på reima, fant igjen noen nedi der..... han christian virket grei han, kom tilogmed til alta igjen når jeg ringte han.... bilen står nå på et audi verksted i alta, så christian skulle snakke med dem på mandag, og så ringe meg etterpå

Han hadde også noe tilleggs forsikkring på motor og girkasse, så tror ikke dette skulle bli noe problem i det heletatt, om han er villig til å samarbeide :)

var kjempefornøyd med bilen sånn ellers jeg...... utrolig god å kjøre.... så vil fremdeles ha den jeg.... men ikke med defekt motor om det er det som har skjedd.... har en defekt bil fra før, og det får holde med en som ikke går, om jeg ikke skulle få en til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

reima har ikke røket nei.... men har skrelt av noen av taggene på reima, fant igjen noen nedi der..... han christian virket grei han, kom tilogmed til alta igjen når jeg ringte han.... bilen står nå på et audi verksted i alta, så christian skulle snakke med dem på mandag, og så ringe meg etterpå

Han hadde også noe tilleggs forsikkring på motor og girkasse, så tror ikke dette skulle bli noe problem i det heletatt, om han er villig til å samarbeide :)

var kjempefornøyd med bilen sånn ellers jeg...... utrolig god å kjøre.... så vil fremdeles ha den jeg.... men ikke med defekt motor om det er det som har skjedd.... har en defekt bil fra før, og det får holde med en som ikke går, om jeg ikke skulle få en til

Det ordner seg nok... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordner seg nok... : ja :

har troa på det jeg å.... men vi får se hva som skjer på mandag.... men om motoren er havarert så er det sikkert snakk om reperasjoner for 20-30.000 sikkert, men med den forsikkringen hans så er det sikkert ikke snakk om så mange tusen i egenandel der..... noen som har en anelse kanskje på pris ved et sånt uhell?...... jeg skal i hvertfall ikke bli sittende igjen med en regning på 30.000 og en bil oppi alta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har troa på det jeg å.... men vi får se hva som skjer på mandag.... men om motoren er havarert så er det sikkert snakk om reperasjoner for 20-30.000 sikkert, men med den forsikkringen hans så er det sikkert ikke snakk om så mange tusen i egenandel der..... noen som har en anelse kanskje på pris ved et sånt uhell?...... jeg skal i hvertfall ikke bli sittende igjen med en regning på 30.000 og en bil oppi alta :)

Fra 10 til 30.000 koster fort ett regreimhavari på en 16v. Rart at reima røyk så tidlig om den bare har gått 85.000? men alt kan som sagt skje, kan ryke på 5000km og for den saks skyld, men av erfaring holder registerreimene på vw bensinmotorer langt over 150.000km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok en ornings på detta :) kjett slikt skjer.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på hvor det blir av bilen min jeg, hmmmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på hvor det blir av bilen min jeg, hmmmm

Det er vel ikke den beste å spørre her? Send melding til Christian, vet det er in progress... Han venter bare på Alta Motor... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finskegrensen i bakgrunnen

Audi 80 Compentition del 1 028.jpg

Audi 80 Compentition del 1 032.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten, du er jaggu av det mer uheldige slaget..

mista lappen har du gjort en gang eller 2 og.. vraka bilen til far din har du, mora di sin har du vraka og... 1 golfen din var du mer utafor veien enn på veien med.. 2 golfen din var i grøfta en tur og.. 3 golfen din rasa du girkassa på..

og så kjøper du deg en fet audi, så går toppen til helvette etter noen mil...

hadde jeg vært deg hadde jeg gitt opp og kjøpt meg en trøsykkel.. starta og sykle eller noe :)

Men, lykke til med audien!

PS: lakke speil snart da el?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten, du er jaggu av det mer uheldige slaget..

mista lappen har du gjort en gang eller 2 og.. vraka bilen til far din har du, mora di sin har du vraka og... 1 golfen din var du mer utafor veien enn på veien med.. 2 golfen din var i grøfta en tur og.. 3 golfen din rasa du girkassa på..

og så kjøper du deg en fet audi, så går toppen til helvette etter noen mil...

hadde jeg vært deg hadde jeg gitt opp og kjøpt meg en trøsykkel.. starta og sykle eller noe :)

Men, lykke til med audien!

PS: lakke speil snart da el?

hehe... alt var ikke min skyld da :) hehe... ja må ta speila snart......

bulka faktisk mopden min også......

1.golfen.... ganske så oppbrukt, motoren begynte å bli litt sliten også, brukte mellom 1-2liter olje på en kveld :D..... tok siste kjøreturen med den i øverbygda på glatta.....

2.golfen.... var ute i snøkanten med den, sinnsykt glatt..... men ingen skader.... eller en felg måtte byttes da.....

3.golfen... ikke helt heldig med girkassa på våler, men detta kan jo være ganske så selvforskylt kanskje? :D

4.mammabil mazda 929... påkjørt av en bybuss som ikke kan se, påsto at jeg kjørte uten lys, som ikke er mulig med norske biler, automatiske kjørelys.... så han fikk skylda......

5.pappabil renault laguna....kjørte på en annen bil bakfra, ble skylddeling tror jeg...... her tok polti lappen min også, fikk den att etter ca 4 uker i tingretten....... (og dem som tror dem får att lappen om du ikke har hørt noe fra politiet etter 3 uker glem det!, fikk beskjed om å dra meg til helvette ut herifra og skaffe meg advokat....)

6. mista lappen... kjørte forbi noen biler oppover tofelten etter andelva mot oslo, deriblant en politibil (sivil tror jeg)... ble målt til 116,76 km/t, 3mnd uten lappen og 6 høvdinger til innkrevingssentralen i mo i rana....

7. bulk på mopeden... kjørte i hovmoen og hoppet, hoppet ikkke langt nok og landet litt i motbakke ==>> AU, dette over styret og slå bulk i tanken....

8.audi.... stoppet etter 19mil... ganske så uforskylt!

mistet faktisk lappen på moped i 3mnd også, trimmsett, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff å huff... bare kjørt av veien en gang jeg, og det var i en snøfonn.. ingen skader whatsoever :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tralala, vil ha bil..... får vel fikse i stand golfen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått igjen no bil???

Skulle kjøpt bilen min du;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått igjen no bil???

Skulle kjøpt bilen min du;-)

neh, har nok ikke det :(..... sitt i österrike jeg nä, i wattens sädan... koster 2,5€ for en halvliter pä byen, altsä 20kr, sä det gär ann ä ta noen hver dag...... kjörte forbi ingolstad pä vei hit (audi fabrikk)..... er quattro treff der om noen uker, pröve ä mase pä pappa til ä kjöre innom der pä tur hjem igjen, mä ha noen bilder...... en slektning av pappa eller noe slikt driv ä pröve ä selge en audi a4 1,8T quattro, 110.000km, en eier med full service, fult av utstyr, som klima osv. 96mod, ganske sä ströken for 5000 euro, som er ca 40.000kr.... og sliter med ä fä solgt den.... ahhh, lyst pä

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.