#1 Skrevet April 27, 2015 Hei, skal det være noe treff i morgen? I følge treff kalenderen er det treff i morgen(28.04). Årets første treff med sommerhjulene på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2015 E mulig eg kommer trillende innover. Men uten golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2015 jeg skal prøve å ta turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2015 kommer nok! kanskje: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2015 Får lufte S3'n på treff eg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2015 Det er bra noen er våken og hiver i sammen en tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2015 Trur eg skal ta meg turen denne gang, kl 19 right? Vert altfor lite aktiv på denne fronten, da er det påtide og gjera noke med [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2015 Kommer innom jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2015 Jeg kommer litt sent, siden jeg er ferdig på jobb i Åsane kl 19.00 men kjører direkte derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2015 Kommer nok med nye bilen 👍 Mulighet for å få tak i skiltrammer og klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2015 Blir nødt til og jobbe overtid [emoji22] prøver igjen neste gang! [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2015 Lurer på om jeg skal ta med meg dieseldyret og ta turen ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2015 Er det noen som skulle trenge en Cupra leppe vil jeg ha med en som skal selges da den ikke passet på bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2015 Kommer nok vi og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2015 Får desverre ikke tatt turen i dag heller. Jobber til 21.00 annenhver tirsdag, selvfølgelig samme uke som treffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...