#1 Skrevet Juni 9, 2005 Har et sett med grøftelys som er veldig matte/hakkete Er det noen som vet om noe vidundermiddel for å få de finere??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 hehe, kjøp nye!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 hey! det er jo MIN bil jo! hehe... kem DU e da? har kjøpt meg et sett med brukte lykter... som IKKE er knust. men de er ganske matte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 Et lite tips,ikke bruk tåkelys når det regner eller snør. Fikk det tipset av en gammel Corrado-guru. Pæra står så nært glasset et det knuser/sprekker fort når det kommer vann/snø på det. Matt glass er vel ikke så mye å gjør med.............bytte glass er vel eineste "løsninga" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 hehe.. ja grøftelysa på corrado er jo kjent for å gå i stykker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2005 Du får kjøre fint da, så slippe du at dem går i stykker ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2005 Det sto et innlegg på AudiWorld forumet om en som pusset ned og polerte hovedlyktene sine. Resultatet ble knallbra! Er vel ikke umulig å gjøre det samme med grøftelysene dine http://forums.audiworld.com/a6/msgs/524775.phtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2005 Har plexiglass-polish liggendes heime Sindre.. kan jo forsøke med den når i kjem heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2005 Det sto et innlegg på AudiWorld forumet om en som pusset ned og polerte hovedlyktene sine. Resultatet ble knallbra! Er vel ikke umulig å gjøre det samme med grøftelysene dine http://forums.audiworld.com/a6/msgs/524775.phtml Forskjellen er at dette er gjort på en A6 med plast lykteglass. Tror du sliter med å få gjort det på en glass-flate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2005 Jeg lagde en innlegg om dette for ikke så lenge siden, men ble ikke så mye positiv respons der heller. Jeg tenkte at man kanskje kunne få slipt de hos et glassverksted og polert opp igjen eller noe i den dur. Men kan jo fort bli dyrt kanskje. Men det er jo noen som ikke tar mer enn 3-400 for en frontrute, så kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2005 Forskjellen er at dette er gjort på en A6 med plast lykteglass. Tror du sliter med å få gjort det på en glass-flate. Ok Var ikke klar over at det var glass det var snakk om jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2005 hey! det er jo MIN bil jo! hehe... kem DU e da? har kjøpt meg et sett med brukte lykter... som IKKE er knust. men de er ganske matte.... Bor ikke så langt unna deg, om du bor i strøket der bildet er tatt Har forresten sett bilen din borte på Heimdal flere ganger. Jobber du på OBS? - Skyggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2005 Har et sett med grøftelys som er veldig matte/hakkete Er det noen som vet om noe vidundermiddel for å få de finere??? Ka meir du har da Sindre? burde du egentlig bry deg om matte grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 10, 2005 Bor ikke så langt unna deg, om du bor i strøket der bildet er tatt Har forresten sett bilen din borte på Heimdal flere ganger. Jobber du på OBS? - Skyggen jeg bor i strøket der ja. Jobber på Obs! bygg City Syd ja... hehe... skyggen du lissom... fine saker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...