#1 Skrevet Juni 9, 2005 Hva er forskjellen? Noen som hvet sikkert? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Såvidt jeg vet er det samme front på Cab V6, Coupe V6, 80 Competition og S2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Såvidt jeg vet er det samme front på Cab V6, Coupe V6, 80 Competition og S2.. Veit at det er to "riller" / hull heilt nede på S2 fanger`n som ikke er på Cab.. Men er dette det eneste? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Veit at det er to "riller" / hull heilt nede på S2 fanger`n som ikke er på Cab.. Men er dette det eneste? Mvh Ifølge familiealbumet er det iallefall samme delenr på støtfangeren på en 1993 Cab V6 som på 1993 S2.. 895 807 105 AF/GRU.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 Delenummeret på støtfangeren på S2, 80 Competition, 92-96 Coupe V6 og 92-96 Cabrio V6 er nøyaktig det samme, 895 807 105 AF GRU. Eneste alternativet er med lyktespyler, da ender nummeret på AG i stedet for AF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 Delenummeret på støtfangeren på S2, 80 Competition, 92-96 Coupe V6 og 92-96 Cabrio V6 er nøyaktig det samme, 895 807 105 AF GRU. Eneste alternativet er med lyktespyler, da ender nummeret på AG i stedet for AF. Jepp, eneste jeg så ved nærmere ettersyn var at det litt nedenfor sto: 895 807 107 GRU - Spoiler 'KAMEI DESIGN' , ikke for 5 sylindret : S2 : V6 AAH Er det denne som har hulla nederst kanskje..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2005 De første modellene av Audi Cab hadde en annen fanger enn S2 - fangeren. Vet ikke hvilke årsmodeller dette gjelder j, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2005 Jepp, eneste jeg så ved nærmere ettersyn var at det litt nedenfor sto: 895 807 107 GRU - Spoiler 'KAMEI DESIGN' , ikke for 5 sylindret : S2 : V6 AAH Er det denne som har hulla nederst kanskje..? Er ikke sikker, men sålenge det er kun dem så har det ingenting å si vil jeg tro.. Takk for svarene Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2005 De første modellene av Audi Cab hadde en annen fangerenn S2 - fangeren. Vet ikke hvilke årsmodeller dette gjelder j, men... Det er kanskje "vanlig" cab 2.0 og 2.3 du tenker på? De har samme fanger som 2.0 og 2.3 coupe, altså ikke den "bulben" nederst på fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2005 De første modellene av Audi Cab hadde en annen fangerenn S2 - fangeren. Vet ikke hvilke årsmodeller dette gjelder j, men... 4- og 5-sylindrete Cabrioer har en annen støtfanger enn V6-modellen. Dette gjelder da for 92-96 modellene, 97 fikk en helt ny støtfanger som ligner litt på RS2 men med mindre åpninger. Denne fangeren, altså på 97-00 modellen, bruker også samme blinklys og tåkelys som RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2005 gjelder denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 9, 2005 Det er fangeren til 4- og 5-sylindrede Coupe og Cabrio. Her sees lett forskjellen. Bilen til venstre er min tidligere 92 Cabrio med 5-sylindret motor, og bilen til høyre er Thomas Wathnes gamle 94 modell V6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 9, 2005 Det er fangeren til 4- og 5-sylindrede Coupe og Cabrio. Her sees lett forskjellen. Bilen til venstre er min tidligere 92 Cabrio med 5-sylindret motor, og bilen til høyre er Thomas Wathnes gamle 94 modell V6. Noen som har en slik fanger til salgs da? Cab V6 (til høyre på bildet) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 9, 2005 Hørt med NBS da aleks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 9, 2005 Det er to facelift fangere på cab, først i 97 når den fikk linselys(RS2) og da med vanlige S2 lys i fanger og to "riller" eller "sprekker" i leppa nede. Så kom den siste fangeren i 98 tror jeg med RS2 lys også i fanger, men da ble fanger mer lik vanlig B4, altså uten leppe nederst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2005 S2 fangeren går mer fram før den går nedover. altså den går ikke nesten rett ned under grillen som den på coupe, cab 2.0 2.3 gjør. også jeiper den mer og er mye tøffere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 23, 2005 Noen som har en slik fanger til salgs da? Cab V6 Mvh Mulig du har fått deg tak i fanger nå, men har du sett denne tråden? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32739 Edit: Var visst solgt nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 23, 2005 skulle ønsket den tråden der var her for 1mnd siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...