#1 Skrevet April 28, 2015 Noen som har Tüv papir til slike felger og kunne ha tenkt seg å lage en kopi til meg ?? Har et sett felger med ET26, og ønsker å få disse inn i vognkortet. Så kanskje det hjelper å ha med papirer til et sett med ET25 som er mere vanlig å få tak i. Til Golf 3 er også interessant. Søren du har jo mye rart, du har ikke no liggende Eller kjenner noen i Tyskland som kanskje har ?? For tiden lå det ingen ute på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2015 Se på hjemmesiden til Keskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2015 Har fått tak i godkjenningspapirer til noen RH 7x15 ET25 til Golf mk1. Mine MSW Felger har ET26, er ifra 1986 og er godkjent til Golf. (Er et klistremerke på innsiden av tønna: VW AUDI: GOLF, BMW nuova S3) Siden det verken står Golf 17 eller Golf 19, regner jeg med at Golf 2 er ment !!?? Men uansett, om de er lovlige på Golf 2 med høyere vekt enn Golf 1, burde de jo være solide nok til Golf mk1. Så her er det jo bare ET'n det står i for å få disse godkjent på Golf 1. Om jeg da kommer med godkjenningspapirer på lignende felger med ET25, godkjent til både Golf 17 og 19 (begge står i godkjenningspapirene), tro om man da får MSW'ne skrevet i vognkortet !!?? Noen her som har gjort noe lignende ?? Dessverre hadde OZ (som var produsenten av mine MSW) ikke lenger et Gutachten tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2015 Da har jeg i hvert fall bestilt ABE/godkjenningspapirer til Golf 1 til mine Mattig felger. Disse er 7x15 ET28 Golfen og Caddy'n har vel samme ET orginalt !!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...