Lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 7. mai kl. 18.30

Anbefalte innlegg

Vi ønsker velkommen til enda et pizzatreff, og håper alle har fått på sommerdekk og fått kjørt litt med åpne vinduer!

Det har vært arrangert både det ene og andre siden sist, så kom gjerne for hyggelig prat og noe å spise hvis ønskelig. Det er ikke spiseplikt.

Jeg lovte kalendere til treffet på BilXtra, men glemte hele greia. Denne gangen er de med! :)

(og de varer et helt år selv om man begynner i mai..)

Håper å se riktig mange!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Rivjødni (les rivjernet aka volvoen med LT motor)

Dukker nokk opp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å sjekke parkeringsregime der du setter bilen, det er ikke fritt for at parkeringsvaktene i Tønsberg er ivrige.. ;)

Fri parkering etter kl. 18 i noen av gatene ovenfor Nedre Langgate. (bryggeområdet og de store parkeringsplassene er vanligvis hele døgnet.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok! I en eller annen form for transportmiddel. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på oppmøte her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akurat blitt 2 barns far:) . så kommer nok ikke denne gangen .men for ta det i gjen neste gang .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var såpass nært forestående?

Da er det bare å gratulere masse, og ønske lykke til og håpe alt står bra til med alle sammen! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg ordnet barnevakt kommer jeg en tur utover:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akurat blitt 2 barns far:) . så kommer nok ikke denne gangen .men for ta det i gjen neste gang .

Gratulerer, Kenneth!!! : ja : Flott at noen bidrar til nye medlemmer i klubben og lokallaget! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du med skiltplater, keychain og klistremerker evt bjørn Eirik? B-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, satser på at jeg får med meg det også! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hå !

Ser ut som jeg får prøve å komme meg dit i kveld, jeg også. Blir første gang det gitt !

Edit; trenger skiltplater jeg også da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat:

vi ble tilsammen ni personer, inkludert 'langveisfarende' Kjetil André. (Veldig hyggelig å hilse på deg! :))

Vi fikk bra service og god mat, og praten gikk lett hele tiden med ymse tema.

Kalendere gikk til verdige mottakere, og det ble omsatt endel skiltplater og annet tilbehør.

Neste treff blir forhåpentligvis utendørs, da Peppes alt har innviet uteavdelingen som så veldig hyggelig ut i det fine været!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.