#1 Skrevet April 29, 2015 (endret) Hei Har et prosjekt som jeg vil selge da tiden til å ferdigstille ikke er der. Wilwood 321mm bremser med braketter for bakmontering inkl diverse klosser- 3000 Travers bak med helsveisede bærearmer, Alu og pom-foringer, knivstag bak, nesten nye bærekuler og "styreledd" - 4000 Stol cobra fia ubrukt i plast, men lagret lenge - 1900 Belter 6punkts 2 sett, FIA utgått. - 800 Rustfritt eksosanlegg 3" ferritadempere 3,5" downpipe - 6500 Bakfanger orginal - 1000 Glassfiberpanser med store luftehull - 900 Bakluke med plexiglass og evo vinge - 1900 Fjærbein og bærearmer reinplukket - ? Hydraulisk håndbrekk nytt - 800 Kamei sportsgrill - 500 Fjærbein 4stk - 1200 Dobbel oljekjøler med slanger for montering isteden for aux-vannkjøler - 1500 Alle priser er pluss frakt og er det flere interesserte samtidig kan det bli budrunder, hvis ikke er det først til mølla. Tar et lite forbehold mot skrivefeil, kan komme noen endringer/tillegg underveis. Mvh Leif Girkassebraketter til 01E - 1000 Solgt Radiator Alu 034 med vifte og viftehus fra RS2 - 4500 Solgt Giroverføring 6trinns med ny skiftearm og kule + belg - 4000 Solgt Drivaksler alle 4 - 2000 Reservert Mellomaksel kort(6 trinns, har 2 stk) - 2000 pr stk Solgt Frontfanger RS2-replika i ABS plas fra Maxam. Ny, ikke pakket ut. Følger med noe blinklys - 2000 Solgt Instrumenter med plasmaskiver - 2500 Solgt Original forskjermer - 600 pr stk Solgt RS2 frontlykter - 2200 for begge Solgt Baklykter - 1500 for begge Solgt Styrestag chrommoly med uniballs i begge ender - 1200 Solgt Diff - 1500 Solgt Traverser foran(6trinns) og bak med aluforinger og stabstag front (sandblåst og grunnet, men trenger en ny oppstrekk for å bli strøkne) - 2000 for begge Solgt Bremsevugge bolt on original plassering - 1500 Solgt H&R justerbart understell nesten ubrukt - 7000 Solgt Spindler foran og bak, sandblåst og lakkert, med nye lager - 4500 Solgt Furans innsug med dobble dyser - 7500 Solgt Karosseri med Rallycross bredding. Bakskjermer i kvelar/glassfiber, forskjermer i glassfiber, passasjerdør i karbonfiber, følger med emner til nye plexiglass sideruter - 29000 Reservert 9x18" felger compmotive med 245( stått på div prosjektbiler, så gamle men så å si ubrukte dekk) - 7900 Solgt Furans topplagring(4 stk) + custom topplagring front med justering - 3500 Solgt RS2 girkasse(ikke prøvd, men skal være nyoverhalt av Scanche) - 7500Solgt Tannstang kortere enn standard(ca 2,5 runde ende til ende) - solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2015 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2015 (endret) Kommer flere bilder etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2015 Hva er gjort med tannstanga? Annen innmat? Selger du griller i panseret? Har du bakre travers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2015 Hva er gjort med tannstanga? Annen innmat? Selger du griller i panseret? Har du bakre travers? Hei Vet dessverre ikke noe om tannstanga. Den fulgte med bilen når jeg kjøpte den. Begge setta med traverser er foran og bak. Tenkte i første omgang og selge som par. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2015 Har du bilde av girkasse fester of diff feste? Og hva tilstand er org fram skjemene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2015 Har du bilde av girkasse fester of diff feste? Og hva tilstand er org fram skjemene? Skal ta bilder i ettermiddag. Skjermene er i grei stand, men noe på de vanlige stedene er det. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2015 Gjerne PM meg om hr ikke blir solgt. (Om det vel og merke har TUV papir) Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2015 Gjerne PM meg om hr ikke blir solgt. (Om det vel og merke har TUV papir)Takk Skal eventuelt gi beskjed, men trur de blir hentet i morgen. Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2015 (endret) Flere bilder. Ser at indre feste er knekt på begge RS2 lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2015 bilder av forskjermer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2015 (endret) Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 3, 2015 Har du ABS hjernen til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2015 Jeg vil ha bakfangeren om du sender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2015 Har du ABS hjernen til salgs Skal sjekke i hylla. Den er ikke prøvd i så fall Mvh Leif - - - Updated - - - Jeg vil ha bakfangeren om du sender Skal se på mulighetene Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 4, 2015 (endret) Har også: Braketter for 8 stemplede brembocalippere og 380mm skiver pris 1200,- Dobbel oljekjøler med slanger for montering isteden for aux-vannkjøler - 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 4, 2015 Selger du 2 støtdempertopper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 4, 2015 Skal sjekke i hylla. Den er ikke prøvd i så fallMvh Leif - - - Updated - - - Skal se på mulighetene Mvh Leif Oki trenger asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2015 Selger du 2 støtdempertopper? Hvis du mener fjærbeinslager, har jeg kun de faste fra Furans Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 7, 2015 Jeg vil ha bakfangeren om du sender Hei Kan sjekke fraktmuligheter, skal gi tilbakemelding. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 9, 2015 Hei Kan sjekke fraktmuligheter, skal gi tilbakemelding. Mvh Leif Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 9, 2015 Hvis noen kan fortelle at de furans topplagrene passer på en 90q sedan så tar jeg de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 10, 2015 Interessert i å selge Compomotive hjula uten dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 10, 2015 Passer i hvert fall foran, men usikker bak, skal høre litt rundt. Mvh Leif Hvis noen kan fortelle at de furans topplagrene passer på en 90q sedan så tar jeg de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 10, 2015 Interessert i å selge Compomotive hjula uten dekk? Beklager de er solgt. Mvh leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...