#26 Skrevet Mai 10, 2015 Hvis noen kan fortelle at de furans topplagrene passer på en 90q sedan så tar jeg de. De passer også bak hvis du har en B3. Har du en B4 passer de ikke bak. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 10, 2015 er en 3B ja. Send meg info på PM så overfører jeg eller skal du til Våler så kan vi ta det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 10, 2015 Har du girkasse enda? Fint om du kan sende en sms eller ringe 92011444. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 18, 2015 Hei! De fjærbeina du har, er de solgt? Skal ha h&r monotube til min rs2 så trenger jeg noen jeg kan sende inn. Og da passer vell de du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 18, 2015 Hei! De fjærbeina du har, er de solgt? Skal ha h&r monotube til min rs2 så trenger jeg noen jeg kan sende inn. Og da passer vell de du har? Har to sett, ett som er reinplukket og et som ikke er det. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 18, 2015 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 18, 2015 Hva vil du ha for et reinplukket sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 18, 2015 Hei Nå ble det akkurat solgt til Petter. Har kun de andre igjen. Prisen er lik, kan prøve å plukke de reine hvis du ønsker. Leif Hva vil du ha for et reinplukket sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 18, 2015 Ok. Er det 1200 som er prisen? Ser ikke at su har skrevet priser på de fjærbeina du snakker om her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 18, 2015 Girkassefester og diffester 034/ukjent i alu + polyforing til bakre diffeste - 1200 kjøper disse hvis du har mulighet for å ta de med/sendt med til hovedtreffet på Våler i juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 22, 2015 Pm sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 24, 2015 Sendt pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 3, 2015 Hva blir det til med de fjærbeina? Venter på svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...