El-vinduer fungere ikke høyre foran og høyre bak ( fungere foran/bak venstre) a6 c4

Anbefalte innlegg

Hei

har en audi a6 2,5tdi quattro c4 1996 model (reg CE95326)

som jeg sliter med å få El-vinduene på høyre forand og bak til å fungere

veste side fungere normal forand og bak.

har sjekket jordinga (var litt irring på dem) men fjorde det reint and sat på igjen. sjekket at det var kontakt mellom jord og jord på motoren på høyre forand.

sjekket at den får styre strøm og det får den.

sjekket at den får 12v signal fra bryteren og til motoren. ( ser at det endre seg fra 0v til 12v når jeg pusher brytere)

sjekket sikringer forand i motorom.

sjekket at det kommer styre strøm inn til bryter på døra høyre forand.

har prøvde å bruke et koblinskjema fra haynes men sliter litt med å skjønne om det er flere reler og hvor dem er hend.

Så noen som har noen forslag til hva dette kan være? har prøvde en annen motor fra en annen bil som jeg veit fungerte.

noen som veit om motoren må ha styre strøm fra noe annet? eventuelt hvem pinne er det som skal ha det?

som sagt. rart at den ene siden fungere og ikke den andre.

kanskje noen har et litt mer advance koblinskjema som forklare mere en "barne koblinskjemat fra haynes" :P

takk for hjelp! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk alle kabelgjennomføringer, kan hende noe har røket. Rart det ikke rører seg når motoren får strøm, da.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal prøve øve å ohme mellom motor og bryteren på fører siden det n som kan styre alle dørene og si om jeg får noe utslag, ellers begynner jeg å bli tom for ideer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen forslag til hva det kan være?

sjekket døra på høyre side bak. og der var det en annen type motor (med kun 2x pinner på conectoren)

Byttet denne ut med en som har stor connector lik dem andre sånn at kontakta på bilen passer.

forsatt ingen ting på høyreside som fungere.

Noen som veit om det er noe programering eller noe på disse motorene får å få dem til å fungere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.