#1 Skrevet April 30, 2015 Hei! Synes disse dekke støyer ganske mye iforhold til hva jeg er vant til. Noen som har noen erfaringer med disse dekke eller er det bare at jeg nå kjører elbil at en merker støyen mye mer? Ikke fornøyd med disse dekkene. Har hatt falken FK452 og FK453 og vært veldig fornøyd med de men da var jo det på bensin bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2015 Rart. I dim 225/40-18 så er Vredestein ultrac cento noe av de beste på støy( ifg Dekkonline). Mye bedre enn Falken. Hvis man skal tro på desse db målingene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2015 Ja synes det er rart. Kikket på dekkonline også. Testa en kompis sin auris hybrid idag som nettopp har fått nye 19" med 235 sonar kinadekk og de støya MYEE mindre....kjører forøvrig med 215 på min e-golf, ville ikke tru det skulle ha noe å si... Når man begynner å kjøre så er det skikkelig merkbar støy fra hjula på E-golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...