#1 Skrevet Mai 1, 2015 Hei Driver av å senker audi a6 2,5tdi quattro c4 med s6 understell, Sliter med at bilen er høyere bak en forand, måler 63 cm forand fra skjermen og ned til bakken og 69cm bak. Har vært tull med dempere fra supersport før og fem bytta til koni, og har bytta fjær en gang bak også med en som er lavere, Noen flere som har hatt problemer med dette? Den mørkere fjæra er den første, da blei bilen 10cm hører bak en forand, Den lyse røde er den ny som skal passe sier supersport, da er bilen 6 cm høyere bak en forand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2015 Fjæra bak må jo være feil type, den ligger jo så rart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2015 Bakfjører til denne bilen skal ikke ha innsnevring på den nederste vindingen på fjøra. Det hadde i alle fall ikke senkesettet som jeg monterte i forrige uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2015 Er bildet av fjæra tatt med eller uten belastning (jeg håper det er med)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2015 Ok, åssen senkesett var det? Produsent? Ja bilen er belaste, ikke full tank, men forsatt den detter ikke ned 6 cm fordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2015 Jeg monterte ett H&R sett og gule koni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2015 ble litt skeptisk nå. hadde plan om å montere senkefjærene bak fra supersport på S6'en i morgen. de ser identisk ut som den nederste du har på bildet (supersport 110041HA) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2015 tror det ikke kommer til å fungere for deg, fungere ikke for meg hvertfall, monterte den øverste nå og da er forskjellen kanskje stor mellom forand og bsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2015 Er det noen forskjell på opp og ned på disse, og muligheter for at de er montert feil vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2015 Tenkte det også men om du ser åssen fjæra er i nedre og øvre del, så er det så mye forskjell at det er umulig å montere feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2015 Der ser du forskjell på bakfjæra mi iht den orginale sportsunderstell fjæra=p bilen vart skyhøg bak=p så reiv det av att. supersport senkesett til c4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 3, 2015 har prøvd Lowtech en gang i tida og ble også høyere bak. omtrent lik supersport sitt. Ikke bra når meningen er å få en lavere bil enn orginalt, føler seg "lurt" av slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2015 i hel.... må jo være feile fjærer. ser høyden på min med 55 senk forran og orginale bak. hadde jo ett ønske om å få den ned en liten tomme bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2015 Det er sikkert en sedan du senker? Avant har annen skålhøyde på dempern, og fjøra på avant er en ring lengre enn på sedan. Fikk samme problem med min bil.. Kjøpt hos P&R? Jeg bestilte 45\30 til sedan quattro. Fikk 60\30 til avant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2015 Er det en sedan du senker? Avant har annen skålhøyde på dempern, og fjøra på avant er en ring lengre enn på sedan. Fikk samme problem med min bil.. Kjøpt hos P&R? Jeg bestilte 45\30 til sedan quattro. Fikk 60\30 til avant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 3, 2015 ja kjøpt oss P&R, bestilte 40/30 senk det er en avant jeg senker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Det er innsnevring på nederste ring på C4 , og de tetteste ringene skal stå ned , så dette er montert riktig. Hvilken demper bruker du? Og tilhører den settet? Edit : Leste litt mer , og ser du bruker Koni. Rett Type Demper har veldig mye å si på C4 , da det finnes mye rart å få kjøpt. Forørig er det akkurat samme type dempere mellom Sedan og avant ,akkurat samme bakstilling og avstander til skjerm osv .., forskjellen ligger i sportsdempere eller ei Her er min med Supersport 40mm fjærer og Boge Sport-demper : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 3, 2015 men går settene fra forskjellige c4 omhverandre? har fått høre alle mulige versoner nå anders, tilfeldigvis interisert i å selge de orginale fjærene forran? hadde jeg hatt de så har valget vært lett.. orginalt oppsett! men å kjøpe nye framfjærer og ha gamle bakfjærer tror jeg ikke blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 3, 2015 ok skjønner, veit ikke om demperen er 100% riktig. er hvertfall hva koni / P&R mener er riktig på min bil. oppnevnte bilen min som en s6 c4 2.2tq etter som jeg bruker s6 fjærbein forand og s4 bakstilling bak (skal vel ikke være noe forskjell med s4 og s6 bakstilling?) åssen topp lager bruker du på bilen din? finnes 2 forskjellige tror jeg ( mener den ene er til a6 forhjulstrekk kanskje?) den er hvertfall andeles se bilde Den gammle demperne er den orginale og den nye var dem som fulgte med sette fra supersport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 3, 2015 (endret) S4 og S6 bakstilling er helt like , Sedan som Avant , 100/A6 quattro er også lik , kun med forskjell fra Demper + topplager , Nav/Spindel , kaliperholder og kalipper Så det stemmer , S bilene har annet topplager , derfor er innfestningene på demper er ulike Den gamle du har avbildet er for bruk med S6 topplager , den nye er med 100/A6 topplager Dog , er ikke store forskjellen disse lagrene bygger i forhold til hverandre , siden innfestning er annerledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 4, 2015 ok så bra, mente også at det ikke skulle være noe forskjell på s4 og s6 bakstilling, så også at a6 quattro bakstillinga var ganske lik. mangler vel stabstag bak så jeg. men bra det ikke bygger noe mer de forskjellige topplagra, så Konkusjonen, hva er galt her? er det fjæra eller demperen....?? Jeg mener det er fjæra etter som den er så nærme værandre og den nye demperen fra koni så ganske like ut som den orginal tror jeg (har ikke fysisk sjekket etter som jeg kanstet den demperen når jeg fikk de nye pga opprydding) Som sagt. burde ikke være vanskelig å senke disse bilene. er ikke så mange forskjellige dempere og fjærer og bilen har vært ute på markedet end GOD stund, så er ikke første gangen noen senker en sånnen bil. bare sånn for å nevne det, har kødda med dette senkesettet siden 26.02.2015. så begynner å bli ganske dritt lei av å få feil deler hele tiden -.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 4, 2015 Har vel vært for lenge på markedet egentlig , Audi leverer nemlig ikke de orginale sports demperne lenger ute av produksjon. Men ettermarkeds dempere (fks bilstein) er minst like gode Er forsåvitt enig med deg i at fjæra er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 4, 2015 Ser jeg tok litt feil ang innsnevring på fjøra i bunn. Er en liten innsnevring ser jeg på de originale jeg har liggende , men ser ut som at det er enda mer innsnevring på de røde/orange fjørene det er bilde av her. Ser liksom ikke ut til at de sitter riktig mot anlegget på demperen. Jeg har S6 bakstilling på min uten at det hadde noen innvirkning. Både ny og gammel bakstilling hadde M12 i nedre demperfeste. Bruker A6 topplager. Ser at det er senkesett av den litt billigere sorten som sliter med å få det riktig. Var jo lowtech fjører i en annen tråd som ikke ble lavt nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 4, 2015 Dette var svaret fra supersport leverandøren, (ikke svaret fra p&r) if there was some trouble, this spring has always served. Customers were then satisfied with the lowering. There is no deeper spring, only higher for the front. The customer should first assemble his car and ride it. I think the car will be significantly lower. P&r har bestilt nye fjærer nå av eibach, så satser på at det blir riktig Men om den fjæra detter ned 6 cm når jeg har kjørt litt så skal jeg spise fagbrevet mitt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...