Slakter en 1990 Passat 1.8 sedan, alt av deler til salgs.

Anbefalte innlegg

Som topic sier så slakter jeg en 1990 Passat sedan. 1.8 RP motor, ukjent tilstand på motor da den har stått et par år, men den ble kjørt dit den har stått siden. Rust i begge kanaler og i A-stolper. Ikke fin innvendig, men det meste av deksler, brytere etc er intakt. Eksosanlegg ser relativt greit ut, det er nok ikke så gammelt. Den har lite utstyr, men den har iallefall hengerfeste og tidsriktig DEFA alarm..

Piggfrie vinterdekk fra Nokia, er usikker på alder, men muligens 2012-2013 utifra kode på dekk? (Er usikker på hvor man finner dette?)

 

Skal bruke framskjermer og panser selv, og muligens et par dører, men ellers er alt til salgs. Har kjøper til støtfangere, så de er mest sannsynlig solgt.

 

Om noen er intr i hele bilen etter at jeg har forsynt meg så er det også mulig.

Priser blir vi enige om og går fra kr 0 og oppover:-)image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger noen billige deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger:

Pedalsett komplett med clutch masterpumpe og brakett ute i motorrom på torpedovegg for bremsekraftforsterker og clutch masterpumpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt det skal du få kjøpe billig. Sitter akkurat på flyplassen på vei på jobb, så kan ikke få demontert noe første to ukene. Skal gi beskjed når jeg er hjemme igjen og kan plukke ut fdelene for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar.

Det er flott, gi beskjed da du har fått demontert det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar.

Det er flott, gi beskjed da du har fått demontert det.

 

Fortsatt intr? Nå er jeg hjemme og tenker å prøve å rydde litt plass i garasjen:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada jeg er intr. sender pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er deler demontert og klart for pakking/sending til Lars.

Fortsatt muligheter for billige deler folkens! Begynner snart å demontere det jeg skal ha selv, og etter det så er det høggern neste...

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.jpgBump.

1.8 RP Motor/gearkasse komplett med hjerne/ledningsnett til sikringsboks, radiator etc, 800kr.

Har også div deksler, lykter etc som selges billig.

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det meste jeg trenger komt i hylla, så skroget står her fortsatt... Dersom noen trenger noe så er alt på billigsalg.. Kom med skambud..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.