#1 Skrevet Mai 1, 2015 (endret) Har et sett med tt parabol aka fat five, 7,5x17 et 32. Har startet å fjerne klarlakken da de har oxidert litt, er også litt kantkjørt. Kan selges kjapt for 1800kr, men blir fort dyrere om de blir ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2015 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2015 Skal få tatt noen imorra, dem ligger innsausa med malingsfjerner for å strippe dem for klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2015 Ser ikke så tiltalende ut innsausa i malingsfjerner, men så er det litt begrensa hva man får til den summen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2015 Det forstår jeg. Er det noen store hakk i dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2015 De lar seg slipe ned, jeg har tatt 1 felg alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2015 Kanskje ett merkelig spørsmål.. men har du mulighet til å veie en felg ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2015 Ikke akkuratt nå, er på rudskogen. Tar det når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2015 10,7kg så den ut til å veie. Står å spyler av klarlakk mens jeg poster. Dissa felgene blir dyrere as we speak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2015 Kjøper dem om du kan sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2015 Beklager ble litt ivrig, trenger 112. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2015 Dem finnes i 5x112, de kom til a6 om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...