#1 Skrevet Juni 9, 2005 Skal ha av dørpanelene får å dempe dørtrekk og dør i forbindelse med stereobygging men jeg finner ikke ut hvordan man tar løs vindus sveivene.....noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Kan det være likt Polo 6n hvor du skyver "avstandsringen" mellom sveiv og dørtrekk utover (fra midta og motsatt vei av der sveiva peker)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Kan det være likt Polo 6n hvor du skyver "avstandsringen" mellom sveiv og dørtrekk utover (fra midta og motsatt vei av der sveiva peker)? Stemmer 100%... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Er ikke sikker på om jeg skjønnte den, men må ut å se.....skrangler fæælt inni dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 Er ikke sikker på om jeg skjønnte den, men må ut å se.....skrangler fæælt inni dørene. Joda jeg skjønnte det vist......ganske enkelt genialt! Takker så meget for svarene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...