Lys sløkkes ikke. HAR bytta tenningsbryter

Anbefalte innlegg

Audi a6 4B 1999

Diverse lys står på sjølv om eg tar ut nøkkelen. Kjøpte ny startbryter, bytta den og problemet er der likt.

Om eg tar av batteriet, tar ut nøkkelen og på igjen batteriet - fungerer det. Tar eg deretter på tenninga kjem problemet tilbake.

Kan det være å slette feilkoder?

Men ærlig så skal jo det ikkje være strøm uansett når nøkkelen er ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dashbord lys, setevarmer indikator lys og kjørelys står på etter nøkkel er ute.. Piper og sjølvsagt i døra nær den opnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket lysbryter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres litt ut som et relé henger seg opp, prøv å poppe ett og ett (særlig til komfortdelen og servicerelé o.l.) med nøkkelen ute og sett inn igjen. Bosch lager ikke ting som varer evig..

Går lyset av når du drar på starteren? Det skal det vel så vidt jeg husker. Dette skal vel servicereléet besørge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er som det skal med lysna når nøkkel vris. Alle kupé lys går av og på alt etter som nøkkeln vrirs.. Men de går ikkje av skikkelig når eg drar ut nøkkelen..

Einaste som endra seg med ny tenningsbryter var at stereo slo seg av på siste hakket.

Kom forøvrig varsel om airbag, men det går vel an å slette med vagcom.?

Kor finn eg desse reléa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eg kinner startarn går ikkje lysa av, dei blir svakere, men det er pga strømbehovet til startaren vel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk diverse gale med lysa sjølv med motor i gang.

Opner ein venstre bakdør så blinker taklamper bak veldig sakte, type gammel sirene. Det går ikkje an å slå på hovud kupé lys bak medbryteren bak i taket. Men alt går på om ein tar på lyset framifra. Lukter vel meir comfortboks då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starting skal kutte strøm til mange ting, bl.a lyset. Har du hatt noe vannlekkasje kan du sjekke om noen reléer har blitt irret også. (At feilen forsvinner ved å nappe strømmen indikerer en modulfeil, i det minste. Kan evt. også være tull i en dør/lukegjennomføring.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyres sikkert ut som din noldus no, men kvar finn eg desse reléa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drog ut et rele, då fungerte alt som det skal.

Releet ser slik ut image.jpg

Dette er vel load reduction relay.. Vil det gå varmt i noke visst eg kjører uten?

Har ikkje merka noke gale endå...

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rare blinkinga i taklampar ved opning av venstre bakdør forsvant ikkje, men det kan vel vere mykje løye då bilen er ein sleten sikkert ihelskrudd audi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det avant hadde jeg definitivt tatt en titt i gummibelgen til bakluka! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sedan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drog ut et rele, då fungerte alt som det skal.

Releet ser slik ut [ATTACH=CONFIG]224855[/ATTACH]

Dette er vel load reduction relay.. Vil det gå varmt i noke visst eg kjører uten?

Har ikkje merka noke gale endå...

klokka var seint når eg gjor dette. ser jo no i ettertid at alle bremselysa står på når releet er ute. Satser på at alt er ok ved byte av dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen; sjekk kabelgjennomføring til bakluke, eller er det ikke noe særlig elektrisk i selve luka, kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen; sjekk kabelgjennomføring til bakluke, eller er det ikke noe særlig elektrisk i selve luka, kanskje?

Bremselysa står kun på ETTER at eg drar ut 213 releet. problemet med kjørelys og kupélys forsvant når eg tok releet ut.

om det var blinkinga i taket bak du tenkte på så har det problemet vore der i heile mitt eige. tenker det ikkje har noke å sei på dette relé problemet!

Setter forresten stor pris på gode svar, eg er grønnskoling og dere er min måte å slutte å være det på :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, du har noen rare feil på bilen din, Henrik! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får komme tilbake når eg har bytta releet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres litt ut som et relé henger seg opp, prøv å poppe ett og ett (særlig til komfortdelen og servicerelé o.l.) med nøkkelen ute og sett inn igjen. Bosch lager ikke ting som varer evig..

Går lyset av når du drar på starteren? Det skal det vel så vidt jeg husker. Dette skal vel servicereléet besørge.

Har du eit skjema over desse relea?

er det dei som er under rattet eg skal sjekke? eller dei atmed batteri i motorrom?

har forøvrig bytta det 213 reléet som er å finne under rattet. Load reduction relay trur eg det er. Det hjalp ikkje. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.