Anbefalte innlegg

Dette kittet har det jo vert snakket om litt her på forumet.

Har nu lest hele tråden på Golf1info sin side. Der er det noen som har nære kontakter til TA.

Om man tar kontakt med de rette personene der (hos TA), så kan man få mindre luftputer, og mindre dempere til framakselen siden denne ikke går så veldig lav orginal. Det er hvite demperne de da tilbyr. Enkelte hos Golf1.info har fått disse gratis tilsendt fordi dem hadde klaget på at nettopp framakselen ikke gikk nok ned.

Men disse er da uten tüv, dette må man få godkjennt som "einzelabnahme" dvs at DU får dette godkjennt hos tüv personlig. Sikkert veldig vanskelig her på berget....

Vet ikke om dette er kjent, ville bare poste dette om det var av interesse ;)

Kjørekomforten var også diskutert. Veldig fin til cruesing, men kan ikke sammenlignes med et coiloversett ved "hurtigkjøring".

Men 70-80 på svingete landevei gikk fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble ikke veldig lavt nei, men like lavt som standar coilovers. men man kan ta ut bumpstopene og da blir den noen cm lavere til.

jeg skal godkjenne først før mods..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ok, det ble såpass lavt. Trodde at dette kun senket 40-50mm. Da er jo ikke det så ille da ;)

Hvordan er det å kjøre dette ?? Som jeg forsto det, så var det 10 ganger bedre enn disse harde coilovers. Er det som å kjøre standart fjæring, bare at du kommer mye lavere og har bedre kjørekomfort ??

Dem (Golf1.info) prata om noe krengningskitt man kunne enten kjøpe, eller bare bygge selv. Det var vist ikke vanskelig å får til, kostet ca 30-50 euro i deler. Dette er for litt mere aktiv kjøring, slik at putene holder seg i ro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på dette settet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun høydejusterbart. koster rett over 20k hos parts and retards. jeg har oppgradert til større tank og kompressor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med klaring til felger?

Synes framdemperene ser så store ut..

Har noen felger som er 6*16 ca et47 som jeg lurer på om ville gått klar framme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse blir akkurat som orginale fjørbein, relativt god klaring

golf.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en del som har dette settet på bil hos golf1info i Tyskland. Mange av de kjører faktisk 7-7.5x17 !! ET husker jeg ikke.

Men de flerste har også valsa skjermer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stephan du har ikke sett noen prosjekttråder med bilder av installasjonen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med de om dem gidder å sende noen bilder.

Hva trenger du ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei alt av interesse, men kunne du kanskje spurt om det er noen som har tatt bilde av demontering av bumpstopsene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se hva jeg får til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at jeg har tatt meg tid til å se gjennom trådene til de som skriver her at de har slikt understell, men her er i alle fall tråden fra det nevnte forumet:

http://www.golf1.info/forum/index.php?page=Board&boardID=3

Hilsen Andieins, som ikke lenger er så mye på dette utmerkede forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som dette er bumpstopene, lovende for ytterligere senk

ek69odk2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, var det det du var ute etter Rune ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, var det det du var ute etter Rune ??

ja om de er så høye så trenger ikke jeg noe mer senk iallefall. :D

men skulle gjerne sett flere bilder hvordan de tok dem ut.. sannsynligvis bare å skru av toppene på belgene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.