#1 Skrevet Mai 2, 2015 Jeg har en passat 96 mod vr6 som jeg ikke får liv i. Den starter opp og stopper med en gang. Bilen har stått stille i noen år og ikke vært i bruk. Jeg har riktig nøkkel til bilen. Det virker som startsperreproblem, men jeg får ikke opp noen feilkoder i vag-com. Er det noen som har et tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2015 Nå har jeg vært ute med vag-com igjen og nå fikk jeg opp følgende: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - Det er altså startsperra som tuller med meg. Når jeg går inn på Immobilizer og ser på "Number of adapted keys" så står det bare n/a. Kan det være den ringen rundt tenningslåsen som er defekt og ikke klarer å lese nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2015 Eller den har glemt alle nøkkelene pga strømløs i mange år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2015 Det kan hende. Da er det bare å få den pinkoden hos møller og programmere nøkkel på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2015 Nå har jeg vært hos møller og spurt etter den 4-sifrede pinkoden man trenger for å kode opp nøkkelen igjen, men den fikk de ikke tak i lenger. Er det noen her inne som kan befrefte at det stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2015 Det stemmer nok det. Møller kobler seg bare opp online til tyskland, så fikses alt derfra. Jeg kjøpte en vag tacho kabel for å lese ut pinkoden på min 2003 passat. Gikk fint det. Ble billigere for meg enn å ta fri fra jobb en dag + reise til nærmeste møller. Den vag tacho kabelen KAN være litt vrien å få til å fungere, sånn bare til info hvis du skulle få diverse ideer. Og jeg vet heller ikke om den kabelen funker på en 96 mod passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2015 Det stemmer nok det. Møller kobler seg bare opp online til tyskland, så fikses alt derfra. Jeg kjøpte en vag tacho kabel for å lese ut pinkoden på min 2003 passat. Gikk fint det. Ble billigere for meg enn å ta fri fra jobb en dag + reise til nærmeste møller. Den vag tacho kabelen KAN være litt vrien å få til å fungere, sånn bare til info hvis du skulle få diverse ideer. Og jeg vet heller ikke om den kabelen funker på en 96 mod passat. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...