#1 Skrevet Mai 2, 2015 har en 1992 golf vr6 som ikke vil gå normalt. gikk ikke når jeg fikk bilen så byttet ratt stamme lednings nett og tennings bakstykke. fikk da start på motoren sånn ca.(hosting og harking). hørte da mye ulyder inni motoren og etter en inspeksjon hadde kammene hoppet over et hakk eller 2. byttet da motor (long block) og skulle da fyre opp igjen. null liv. har byttet rotor og fordeler. plugg ledninger. prøvd annen ecu og veiv føler. byttet sikrings boks og rele 109,164 og 53. hall giver er også byttet. fant ut at det bare var 2 bar bensin trykk så byttet bensin filter og fikset bensin pumpa så nå er det 4-5 bar. har også prøvd annen maf og potensiometer på spjeld hus. er for det meste død når jeg vrir om nøkkelen (starter går rundt) men i blandt hoster den og harker før den dør igjen. har skjedd 4-5 ganger nå at den våkner og går som normalt hvis man ikke gir mye gass for da kveler den seg og blir vrang igjen.. har tatt opp et par film klipp som viser åssen den oppfører seg.. har rett og slett gått tom for ider nå så trenger hjelp av noen vr6 guruer. virker som om det er noe elektrisk som spiller meg et puss. først et klipp som viser åssen den er som regel.. og et klipp som viser at den kan gå ganske pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2015 Prøvd med annen coil? Denne røk på min vr6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2015 Fordeler eller coil pack? Det er diagnose system på mk3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2015 har prøvd an annen coil. samme symptomer da. er fordeler motor. har lest ut feil koder og g28 engine speed sensor no signal kommer opp men det er fordi motor ikke går rundt. har også byttet ut den for å være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2015 Er ikke blå tempsensor da som gir helt feil signal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2015 Kanskje? Den har jeg ikke byttet. Skal sjekke nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2015 har prøvd an annen temp sensor i dag men det hjalp ikke men har kanskje funnet feilen ved en tilfeldighet. fikk fyra bilen og dreiv og rusa den til den kværte seg som den har gjort i det siste og da røyk det opp ifra fordeler lokk. etter å ha pellt detta ifrahverandre så ser jeg at det er svidd rundt ledningen som kommer ifra coilen og det viser seg at det er en liten sprekk der.. skal kjøpe ny i morgen så satser på at det er der feilen ligger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...