Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å bytte frontlyktene og baklyktene mine. Har litt lyst på angel eyes og black crom foran. Hva mener dere om det? Har vært inne på VW Car Consult og sett på de der. De er jo selvfølgelig to delt, men jeg har ikke lyst til å skjære i skjermen heller. Selvfølgelig er det finere med hele lykter, men er det så fryktelig stykt med to delte? Hvilke lykter skulle jeg hatt bak? Jeg ser meg helt blind på alle varianter som er å få tak i nå. Vil ha noen som passer til fargen på bilen, slik at de ikke blir så fremtredene. Her er linken til bilen min:

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1722

Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk.

FKa4.B5.black.angel.eyes95.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville gått for facelift lyktene bak også. evt hel røde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De svarte lyktene der var jo kule, men angel eyes hører hjemme på en Bmw og ikke en Audi syns nå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett en A4 tidligere med det og det var ordentlig fint....Jeg falt for det men er usikker selv...det hører mest hjemme på bmw som nevnt ovenfor her men det kler bilen assa så kan folk si hva de vil....men seff det er smak å behag for all del

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angeleyes = : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit at det er BMW's "thing" liksom, men det hadde kanskje vært litt kult å prøvd. Blir det for ille med ringene, så er det vel bare å koble de ut.....og jeg slipper å kutte i skjermen:) Til de som har byttet til facelift lykter: Hva må jeg bestille meg utenom lyktene? Går ut ifra et kontaktene ikke passer over. Er det mye jobb å bytte de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjøper angel eyes lyktene til a4 99- så får du de hele, sånn som facelift lyktene.

men det er nokk en del ventetid på disse, så om du vil ha lykter nå, så burde du nok heller kjøpe facelift. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit at det er BMW's "thing" liksom, men det hadde kanskje vært litt kult å prøvd. Blir det for ille med ringene, så er det vel bare å koble de ut.....og jeg slipper å kutte i skjermen:) Til de som har byttet til facelift lykter: Hva må jeg bestille meg utenom lyktene? Går ut ifra et kontaktene ikke passer over. Er det mye jobb å bytte de?

Tror kontaktene følger med i pakken,bare overganger i fra org til de nye lyktene sikkert.Men vet ikke 100% sikkert om det gjør det,skal selv ha Angel Eyes på min Passat.Sykt tøft da! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjøper angel eyes lyktene til a4 99- så får du de hele, sånn som facelift lyktene.

men det er nokk en del ventetid på disse, så om du vil ha lykter nå, så burde du nok heller kjøpe facelift. : rolleyes

Så du mener at hvis jeg vil ha lykter nå, så må jeg bestille de to delte lyktene? Er litt gira på å handle ganske snart:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN, jeg skulle gjerne hatt noen synspunkter på baklys også. Noen som har noen gode forslag???:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN, jeg skulle gjerne hatt noen synspunkter på baklys også. Noen som har noen gode forslag???:)

Bare du holder deg unna alt som har Lexus design ... Faclift lyktene blir nok fine på din bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kontaktene følger med i pakken,bare overganger i fra org til de nye lyktene sikkert.

Kjøpte Valeo hele frontlykter fra nbs.. Trodde jeg skulle få kontakhus, men det fulgte ikke med, ringte dem og han sa at jeg ikke trengte dem..

Skulle klemme de på, og fant ut at jeg alikavel måtte ha dem, så det ble noen dager ekstra. Jævlig kjipt.

kanskje om man er noen slags form for elektriker kanskje man klarer å koble opp dette.. men jeg er ikke det, og jeg vil gjerne unngå at bilen brenner opp :)

Kjøp kontakthus ved kjøp av hele lykter, til de delte tror jeg det passer over.

Det gjør det altså absolutt IKKE på de hele faceliftlyktene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å bestille de to delte lyktene i sort crome og faclift lyktene bak. Er i allefall de jeg er mest gira på egentlig. Men for all del, kom med andre forslag. Kan jo hende at jeg blir overbevist:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sølvfarga A4 avant, har bestillt sorte facelift angeleyes. Vurderte lenge om jeg sku gå for de todelte, de ser fakktisk bedre ut enn faceliftmodellen.. syns jeg da..men det ser nyere ut med facelift. Jeg har villa gått for sorte baklamper på den lilla A4 sedan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok de frontlyktene tenker jeg. Når det gjelder baklykter så er jeg litt i tvil.

Blir i allefall ikke noe lexus greier. Her er det tre lykter jeg har sett på nå:

http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=614

http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=612

http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Bilder/?Vare=10251&ASP=269882&Type=Audi&Model=A4&Year=1996&Back=WA_Varegruppe+ASP=269882+Type=Audi+Model=A4+Year=1996+Varegruppe=0223

Lurte litt på de første der. Er ikke alt for mørke liksom. Eller kanskje jeg skal gå for klare eller crom rundt hele? Foran side og bak. Enten blir det sort rundt hele ellers så blir det crom. Detta var ikke lett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig.....leverigstiden på de sorte lyktene var ikke før langt uti August fra Tyskland. Jeg kunne få de i chrom ganske snart, og jeg må bytte lykt nå, så da ble det de i stedet. jaja...håper det blir bra da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.