A8 4.2 tdi Quattro vurderes solgt..

Anbefalte innlegg

Jeg går å vurderer frem å tilbake om jeg skal selge Go bilen eller ikke. Så i påvente av å lage en finn.no annonse, legger jeg ut litt info her å ser på evt respons..

 

Korte fakta :

Importert i 2010 fra Tyskland.

Jeg kjøpte den i desember 13 med 200tkm på telleren, og har nå passert 210tkm. Jeg har ikke hatt noe å utsette på noen måte. Det virker å være en bil som er godt ivaretatt.

 

Kassa er flushet på 200tkm. Og ny service skal taes nå. Girer silkemykt, og har ikke vært noe tegn til problem.

 

Den er normalt utstyrt.

- Adaptiv cruise.

- Webasto med fj.k.

- Navi. dvd.

- Bose, aux input for iphone/minijack.

- Rygge kamera.

- Memory begge fremme.

- Keyless.

- Takluke (glass).

- El gardin bakrute.

- intgr mobil og bt handsfree.

- Luft fjæring. Med justerbare senke stag.

- ABT bakpotter , grom lyd uten støy ;)

- Vossen CV3, 9x22 og 10.5x22. Med Vredestein sessanta 265 fremme og 295 bak.

-Orginal 19" vinter med nye Nokian haka 7.

 

Så tror jeg dette er en av av svært få A8 som har carbon lister .

 

Interiør er strålende:), sorte sport skinn med alcantara i midten! Og rutene er sotet (ikke hobby pålagt..)

 

APR software, 390hk/810nm. Så det fungerer greit : rolleyes. Ellers rusler den på 0,73-0,74 på langturer og ligger rundt 0.95-1.0 på smått.

 

Prisvurdering ligger rundt 320 000,- innbytte er ikke så aktuelt med mindre det er et veldig godt tilbud da det må selges videre likevel.

 

Har ikke så mye bilder her nå. Men dette foreløpig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke vente med salg til neste år så tar jeg den? :D Kom ikke opp noe bilde av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, ja det var det da:-) Kan jo godt hende det drøyer med salg, er jo svært fornøyd med bilen!!

 

Bilde ja,, upload feilet (tapatalk på mobilen). Og er uten nett nå (offshore). Men snappet et bilde rett før jeg dro ut, så skal få lagt det opp såfort jeg er innenfor noe dekning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk omsider litt dekning, så fikk lastet to bilder..

Kan forsåvidt også tilføye at jeg har akkurat kjøpt en S8 bakfanger. Dette fordi noen hyggelige: mad : folk på parkeringen hos SørlandSenteret bestemte seg for å gi meg en dylt i bakfanger nylig. Fanger er hel, men chrome lista fikk en sprekk og en bit falt av. Denne koster ny tett på 4000,- Så kjøpte en komplett fanger til samme sum istedet.. Så om jeg bare tar av pyntelist og bytter om, eller om jeg setter på S8 fanger får jeg se.

 

Det ble ett i vintermodus og ett i sommermodus:)

IMAG0189.jpg

IMAG0261.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bilen hengerfeste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har dessverre ikke det. Men den trekker lovlig 2300 Kg om man har!

 

Kan også legge til at det blir to nye bakdekk... Fruen pungterte det ene i helgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.