#1 Skrevet Mai 4, 2015 Longshot, men prøver likevel.. Jeg har RS2 framstoler + 4 dørtrekk i skinn med blå alcantara. Jeg har altså IKKE baksetet. Jeg ønsker å bytte med tilsvarende i GRÅ alcantara eller sort helskinn Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2015 Du kunne ikke tenkt deg og solgt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2015 Blir så stusselig uten interiør i min bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2015 Ja du sier noe der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2015 Kan bytte i mine strøkne stoff seter som er mørkeblåe da ? [emoji14] hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2015 er seta strøkne? er sømmane bra ? eg har svart recaro skin interiør fra rs2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2015 Setene er bra, jeg kan ta litt bilder når jeg kommer hjem fra sjøen.. Dørtrekk foran har hull til høyttalere og er til facelift.. dvs dørlommer som knekker opp mot dashbord. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2015 aha, trur eg står over. Lykke til med vidare eventuelt bytte. mvh christoffer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...