Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe meg Audi A4 Allroad 2010mod og har noen spørsmål.

Hvordan er 2.0 tdi 170 hk motorene på disse?

Når skal det skiftes regreim?, Er det 90 og 180 ?

Noen kjente feil som jeg skal være obs på, turbohavari etc med tanke på motor

Var å prøvekjørte en ikveld som hadde gått 157000km, virket fin å tight å det var egentlig ingen ting å si på...

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv en 2010 A4 Allroad med 2.0TDI 170hk. Her ikke noe særlig kunnskap om de utover min egen bil, men har hatt veldig lite problemer med den.

Regreim bytte er ved 180k om jeg husker riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stort sett bare hjullager foran som går igjen her:) Ett gasspjeld i ny og ned kanskje, men ganske solide biler:)

Vært borti ulelyd fra mellomaksel mellom 60 og 64 kmt et par ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, takk :) Greit å høre erfaringer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zinkslipp er en gjenganger på A4.. ellers er A4 B8 ganske så bra med tanke på kvalitet!

Vi har hatt vår Allroad i 4år nå og sett bort ifra at den har vært 3 ganger hos lakkeren, og parkeringsensor bak som gikk av i regnet, og innfellbare speiler som gikk rundt sin egen akse så har det vært ikke noe problemer.

Det med park sensoren hadde forrestem med den alu plata under fangeren å gjøre så det var den en TPI på. Det at speilene går rundt er det ikke noe å gjøre med, og det er kun et problem på vinteren med mange blå ute, så det er ikke noe stress synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yes, det ble A4 Allroad på meg, drømmebilen så langt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med godt valg! Jeg har vurdert å selge bilen min, for byttingen sin del. Men, ikke for å ikke være ydmyk, jeg har ikke helt sett hva jeg skulle bytte til, måtte blitt noe helt annet. Jeg er utrolig fornøyd med bilen, støy svak, kvalitet, liker designet (ikke objektiv der riktignok:)). Så min beholdes, og er heller ute etter en sunday cruiser ved siden av:)

Kommer tråd snart regner jeg med?

yes, det ble A4 Allroad på meg, drømmebilen så langt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med godt valg! Jeg har vurdert å selge bilen min, for byttingen sin del. Men, ikke for å ikke være ydmyk, jeg har ikke helt sett hva jeg skulle bytte til, måtte blitt noe helt annet. Jeg er utrolig fornøyd med bilen, støy svak, kvalitet, liker designet (ikke objektiv der riktignok:)). Så min beholdes, og er heller ute etter en sunday cruiser ved siden av:)

Kommer tråd snart regner jeg med?

Takk :)

Må vel prøve å starte en tråd, blir vell noe små snacks og detailing :)

Legger ved et bilde (dårlig bilde, men men)20150510_190411.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjøpte den ja, lå ute på finn med 20"? Fornøyd?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig førnøyd:) Har du kjennskap til bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke i hele tatt. Så den bare når jeg var usikker på 20" uten senkesett, for min skulle ikke senkes, men jeg vurderte 20". Googlet alt jeg kunne, tittet på alle finn annonsene osv... Ikke noe mer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du kjøpt deg 20" da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, RS7 i sølv, veldig fornøyd. Senkede A4 Allroads er veldig kult, men jeg har den ekstra bakkeklaringen pga hytte på fjellet, uten at den brukes til særlig offroad kjøring:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS7 felger ble vell tøft, enig med deg at senkede Allroads er tøft, men de er jaggu meg barske uten senk å ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister med Allroad og S-line understell, dette er vel den fineste jeg har sett:

03_397067981_xl.jpg

03_1594949700_xl.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åfy den var fin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.