#1 Skrevet Mai 4, 2015 Ikke lett og forstå hva jeg mener kanskje, men lyset henger på en måte. Det blender ikke helt ned når jeg setter på kjørelys, men lyser normalt på fjernlys. Virker som at det ikke slår helt over tilbake til kjørelys. Gjelder bare ene siden, finner ikke ut hva det er, er dog veldig irriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2015 På Bi-xenon lampene på disse modellene er det et lite "spjell" som skal skille mellom nær og fjernlys. Siden nær og fjernlys sitter i samme pæra, skal spjellet foldes opp for å "skyggelegge" altså nærlys, eller klappes ned for å få "avdekt" hele pæra, altså "fjernlys" . Dette gjøres via magneter ettersom jeg har forstått og da kan det hende at det henger på ene siden slik at spjellet ikke "skyggelegger" og du får ikke nærlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2015 På Bi-xenon lampene på disse modellene er det et lite "spjell" som skal skille mellom nær og fjernlys. Siden nær og fjernlys sitter i samme pæra, skal spjellet foldes opp for å "skyggelegge" altså nærlys, eller klappes ned for å få "avdekt" hele pæra, altså "fjernlys" . Dette gjøres via magneter ettersom jeg har forstått og da kan det hende at det henger på ene siden slik at spjellet ikke "skyggelegger" og du får ikke nærlys. Kan dette nullstilles på en eller annen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...