#1 Skrevet Juni 9, 2005 Kom kjørende ifra Fiskerstranda da jeg spotta en hvit GTB Cab på Kiwi i Langevågen..Måtte svinge innom for en nærmere titt..Den hadde prøveskilt, og hadde noen sykt breie BBS RS felger bak.... Noen som vet hvem denne er sin??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 ingen anelse.. men den e langt ifra fin å såg den på lørdag, så har vel vært her ei go uke no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Er kenneth dal som jobber på østbyen auto sin, er vist en orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Denne bilen gikk på Stord/Bømlo før og det er en org. Rieger bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 ingen anelse.. men den e langt ifra fin å såg den på lørdag, så har vel vært her ei go uke no. hehe...ja den såg litt små sarva ut,men ekje nokke glansbilde du heller da espen... Hadde vært litt tøft med et sånt kit da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2005 hehe...ja den såg litt små sarva ut,men ekje nokke glansbilde du heller da espen...Hadde vært litt tøft med et sånt kit da... Prøva du å vær frekk eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2005 hehe....neida va forresten litt fet lyd av dinna cabben der...hørte den dro på uti mauseidvågen i sta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2005 hørt d e en orginal en.. 200hk i den eller nokke slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 200?? jeg synes jeg hørte eieren si det var en 1.6 i den.. og at han gav 82 lapper for den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 va bare noe jeg hørte fra en kar å at han hadde gitt 82 lappa for den ja. men for den summen burde d jo vær me nokke anna enn en 1.6motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 200hk??oettinger motorn er vell 1.6...er vell eneste motorn til vw som er oppunder 200gamp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2005 heheh....Ja riktig som ole sei at Oettinger kom med 1.6,men trur det e høyst tvilsomt at det står en 1.6 16v i den bilen der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2012 8x15 et 12 med 20mm spacere 11x15 et -10 285/40 motor, var en sur 1,6 ny: 1,9 TDK Godkjent fått nytt tak, og er under restaurering. håper på litt treff til sommern med denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...