#1 Skrevet Mai 5, 2015 Hei, Opplever noe rart med min Audi B5 S4. Den rister som bare det i 1 og 2 gir fra turtall 1100 til 2500 omdreininger, men etter det blir det helt fint! Også når den står på tomgang så merker jeg ingenting. Kun mellom 1100 til 2500 omdreininger! Og bilen drar som normalt. Det rister/lugger og får følelsen av at den fjusker??? Har heller ingen feilkoder og har prøvd å resette gasspjeldet uten hell. Noen som vet hva dette kan være? Mvh Jo Are Glærum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2015 Ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2015 Jeg hadde noe som kunne minne om det problemet bare jeg mista en del kraft når den lugget. Da var det 2 ledere til lamdasonden som hadde smeltet sammen rett ved pluggen. Så kan være lamdasonden. Er jo bare å dra ut pluggen å teste om det blir bedre, eller å se etter om du tilfeldigvis også har klart å smelte 2 ledere sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2015 Greier ikke å finne noen logisk forklaring på dette! Kan det være at eksossen har løsna noen plasser? Synes det er rart at det kommer bort etter 2300 omdreininger! Blir gal snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2015 Sjekket flexidelen på eksosen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2015 Hvor sitter den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2015 Ganske langt fram,akkurat i det eksosen svinger opp mot motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2015 Er det ikke bare resonans fra eksosen? Har i så fall det på min ved lavt turtall og høyt gir med mye last 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2015 Aldri vært det før og det rister MYE.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2015 forskjell på kald/varm motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2015 Føles som det er litt mindre risting når motoren er varm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2015 Bah, skjønner ikke dette jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 14, 2015 Tenningsmodul? Jeg hadde noe lignende symptom på min 1.8t da den gikk i stykker. Den gikk på 3 sylindre på lave turtall og hentet seg inn når jeg dro den opp i høyere turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 14, 2015 Tenningsmodul?Jeg hadde noe lignende symptom på min 1.8t da den gikk i stykker. Den gikk på 3 sylindre på lave turtall og hentet seg inn når jeg dro den opp i høyere turtall. Hadde du feilkoder på det da? Min har nemlig ingen feilkoder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...