Anbefalte innlegg

Har bestillt linselykter(rs2) til min S2-91..

 

Lurer på om det er bolt-on, eller må noe modifiseres?Tenkte da på ledningsnett??

 

Mvh Ingmar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er utgangspunktet bolt on, plug & play. Du må kanskje flytte over motorene til lyshøydereguleringen, hvis du har dette på din S2, men det er enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt linselykter(rs2) til min S2-91..

 

Lurer på om det er bolt-on, eller må noe modifiseres?Tenkte da på ledningsnett??

 

Mvh Ingmar

 

Hvor har du bestilt? pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør også koble om slik at nærlysa lyser sammen med fjernlysa. Lurer på om de bilene med nye lykter har annen lysbryter? Synes å huske Per L hadde et inlegg om dette en gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at de er koblet om på nyere biler. Jeg vet ikke om en nyere lysbryter passer uten problemer, jeg prøvde aldri på 92 Cabrioen min, jeg brydde meg ikke så mye om at nærlysene slukket når fjernlyset ble tent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør også koble om slik at nærlysa lyser sammen med fjernlysa. Lurer på om de bilene med nye lykter har annen lysbryter? Synes å huske Per L hadde et inlegg om dette en gang..

 

Jeg har montert linselykter på min s2 avant

Hvordan kobler man om slik at ikke nærlysene slukker når man tenner fjernlysene da ???? noen som vet dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

Monterte fra en rs2 på min og det var 100% bolton!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert linselykter på min s2 avant

Hvordan kobler man om slik at ikke nærlysene slukker når man tenner fjernlysene da ???? noen som vet dette

Hvis du kobler på ett rele, som gir strøm til fjernlysene, når langlysene lyser, burde du jo ha det i boks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert linselykter på min s2 avant

Hvordan kobler man om slik at ikke nærlysene slukker når man tenner fjernlysene da ???? noen som vet dette

 

 

Hvorfor skal du dette??? da får du jo bare lys i de to indre lampene, og mindre lys. på de orginale s2 lampene sitter det jo h4 pærer så der skifter det jo fra nær til fjærn mens på linse lysa sitter det jo bare en h7(hvis jeg husker riktig) pære.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du disse?? Som alle vet er det jo deilig å være norsk i Amerika for tiden så, noen som har prøvd denne, virka jo rimelig ihvertfall.

 

 

Amerikansk side

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du disse?? Som alle vet er det jo deilig å være norsk i Amerika for tiden så, noen som har prøvd denne, virka jo rimelig ihvertfall.

 

 

Amerikansk side

 

hm vil ikke si at det der blir rimelig! 3400 pluss frakt for grøftlysene på s2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du dette??? da får du jo bare lys i de to indre lampene, og mindre lys. på de orginale s2 lampene sitter det jo h4 pærer så der skifter det jo fra nær til fjærn mens på linse lysa sitter det jo bare en h7(hvis jeg husker riktig) pære.

 

Originalt på biler som er utstyrt med linselys fra fabrikk (S2, RS2, sene Cabrio) så slukker ikke nærlysene når fjernlysene tennes. På biler med de doble H4/H1 lampene så slukker nærlysene, da H4-pærene ikke tåler å ha begge glødetrådene tent over tid. Hvis man da monterer linselys på en bil som har H4 i utgangspunktet så vil nærlysene slukke og bare de innerste fjernlysene lyse når man tenner fjernlysene. Det er mest smak og behag om man vil gjøre om på el-nettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt på biler som er utstyrt med linselys fra fabrikk (S2, RS2, sene Cabrio) så slukker ikke nærlysene når fjernlysene tennes. På biler med de doble H4/H1 lampene så slukker nærlysene, da H4-pærene ikke tåler å ha begge glødetrådene tent over tid. Hvis man da monterer linselys på en bil som har H4 i utgangspunktet så vil nærlysene slukke og bare de innerste fjernlysene lyse når man tenner fjernlysene. Det er mest smak og behag om man vil gjøre om på el-nettet.

 

:o ups, har montert et sett med sånne lamper men ikke tenkt på det en gang, han som jeg monterte for har bare sagdt han har fått bedre lys, men enig med deg ja, må jo ha lys i nærlysa hele tiden mmmmm, dette er noe og tenke på, men jeg skal jo ha zenon uansett men må jo tenke styre strømmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.