#1 Skrevet Juni 9, 2005 Noen som har vært borti dette?? Hadde skrevet en lang avhandling på historien bak det, men plutselig ble alt fjernet fra siden... Startet med at kontakten ved hengerfestet falt av (rust). Hatt en del sikringsskift, før jeg var hos Møller idag. Alle venstre blinklys lyser når jeg skriver dette nå. Slutter ikke engang når jeg tar ut sikringen.. HJELP!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Har nå nappet ut pærene. Fant ut at det er bedre å kjøre Trondheim - Grimstad uten venstre blink, enn medn som konstant lys. Ingen som har opplevd liknende? Overledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Hva er det som skjer? Du er den andre som poster om dette problemet i dag... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27773 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2005 Kan tenke meg at det er feil på blinkreleet ditt. Det vil si nødblinkbryter, siden releet sitter i den ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...